torstai 16. syyskuuta 2010

This is my home, the place where I'm lonely.

Oon asunut täällä koulun asuntolassa ja yleensäkin Haapavedellä nyt kolme ja puoli viikkoa, tarkemmin sanottuna 25 päivää. En voi sanoa varsinaisesti vihanneeni joka hetkeä, mutta... En ole mitenkään hirveästi viihtynytkään. Oon kyl tottunut tähän asuntolaan ja koulukin on nykyään ihan jees, mutta tämä ei vain tunnu kodilta. Luin just postauksen mun edellisestä asunnosta, ja tuli niin ikävä. Sanokaa, mitä sanotte, mutta rakastin tuota kämppää. Okei, se oli tosi kurjassa kunnossa ja muuta, mutta se oli KOTI.


Tää huonehan on kolmen hengen huone. Asun tässä tällä hetkellä kaverini Sirrin kanssa, mutta tässä on asunu jo tän kolmen viikon aikana kaks muutakin tyyppiä...


Tosi kodikasta, eikö? Varsinkin tälläselle omissa oloissaan mököttäjälle. Mut nyt meille luvattiin, että tähän ei enää tuu kolmatta asukasta. Niinpä päästiin vihdoin toteuttamaan idea, joka meillä oli heti ensimmäisestä illasta asti ollu mielessä, eli jaettiin tää huone kahtia vaatekaapeilla. Eihän ne tietty esimerkiksi ääniä eristä (eli en edelleenkään voi datailla täällä öisin, nyyh), mutta jotain omaa rauhaa sentään :)

Meidän piti sit jakaa ne kolmannen tyypin huonekalut ja mä sitten "sain" kaks sänkyä. On tää tietty ihan jees, koska nyt voin aina lojua ja datailla tässä toisessa ja pyhittää ton toisen ihan vaan nukkumista varten.


Onhan toi vähän hölmön näköistä, mutta ei mahda mitään. Noista ällöistä beigeistä päiväpeitoista on kyl päästävä eroon.



Ei nää vaaleet kaapitkaan mua oikein innosta, mutta niillekään ei oikein mahda mitään. Mut nyt on ainakin julisteille ynnä muille teinimäisyyksille rutkasti tilaa! :D




Käytän tätä toista sänkyä myös varastona, mulla on jotenkin tosi vähän säilytystilaa, vaikka mulla onkin paljon isompi osa tästä huoneesta... Onhan mulla tietty kaks vaatekaappia, mutta se toinen on nyt sit täynnä mun kenkiä, joita jouduin ennen tätä säilyttämään sängyn alla muovipusseissa. Kenkäparat :/




Haluaisin laittaa mun dvd:t tohon alemmalle hyllylle, mut mun pitää vaan heivata noi kaikki kosmetiikkamönjät johonkin. En tiiä kyl yhtään, et mihin.



Tossa ovensuussa on nyt vähän ahdasta :D Ja tää huone on muutenkin tosi paloturvallinen, koska Sirri ei pääse tuolta huoneestaan pois kunnolla ku ryömimällä. Mut asuntolanhoitaja kävi tarkistamassa tän, joten ei oo meidän vika!
Tää mun "huone" on siis tosiaankin vielä erittäin vaiheessa, mutta nyt on vähän motivaatiotakin tän laittamiseen, joten jatkoa seuraa ;) Päästän suuret sisustustaitoni valloilleen.






2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Sanoinkohan mää äitille vai Petelle just joku aika sitte, että seuraavaks sää rupeet varmaan sisustamaan ihan hulluna. Olin oikeassa! HA!

MOENDE kirjoitti...

:O No saanko kysyä, että miten sä niin ajattelit??? Kun toi sisustaminen ei yleensä oo hirveesti mun juttu.