maanantai 20. syyskuuta 2010

Black Dress

Nelliina edellä, minä perässä. Ajattelin tosiaan pitää viikon tuota samaa mekkoa, TOSIN minun viikkoni koskee vain arkipäiviä, koska viikonloppuna pitää mennä esimerkiksi raveihin, missä ei missään mekoissa hypellä.


Mekoksi valitsin tämän H&M:n perusmekon, koska sitä on helppo yhdistellä kaikkeen ja ajattelin välttyväni käsinpesemiseltä tuon toppimaisen yläosan takia (--> ei hikisiä kainaloita), mutta tietenkin tiputin tuolle omenakiisseliä jo tänään.



Tänään mulla oli tälläinen mustavalkoinen rokkarityttölook. Halusin mahdollisimman rennon asun, joka tosin kusi vähän siinä, että mun musta huppari oli pyykissä. Jouduin siis tyytymään astetta skarpimpaan neuleeseen. Toi mustavalkoruudullinen kauluspaita kyl loistaa vähän turhan kirkkaasti tuolta kaiken mustuuden keskeltä.


Tadaa! Tää on varmaan ensimmäinen asukuva ikinä, missä mulla on suhteellisen järkevä ilme. Hyvä minä :)

Ei kommentteja: