sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.

Kävin lauantaina Kaustisella serkkuni tytön ristiäisissä. Kivaa oli ja tyttökin sai tosi kauniin nimen :) Päällä oli ensimmäistä kertaa tämä joskus muinoin Tukholmasta kirpparilta ostamani mekko. Tää oli muuten tosi kiva, mut toi yläosa vähän valu. Mulla on nähtävästi liian pienet tissit tuohon mekkoon x)

Tää silta on mun lempipaikka, tuolla on pakko käydä joka kerta.


Sit illalla kävin pyörimässä kylällä serkun ja sen tyttöystävän kanssa. Oli ihan kivaa, joskin vähän tylsää, kun en tuntenu ketään jne. Joka paikka oli vaan täynnä humalaisia teinejä, jee. Ja paikan ainut hyvännäköinen mies oli mun toinen serkku, joka on vielä mua pari vuotta nuorempi :D


En osaa mutruhuuliteiniposee, enkä teinipeilikuvia. Mikä mussa on vikana? Olisin kyl halunnu illan lookista kuvan, olin nimittäin tyytyväinen itseeni.



Pärstä.



Sit tulin tänään takaisin linja-autolla, jee. Rakastan matkustamista, varsinkin linja-autoissa ja junissa. Niissä voi nukkua, lukea, tavata uusia ihmisiä ja nukkua uudestaan. Niin ja pakko muuten sanoa tähän väliin, et toi Basso-lehti oli aikamoinen pettymys, älyttömän kallis ja älyttömän huonosti kirjoitettuja juttuja! Tai sit oon vaan liian lande enkä tajua niitä. Mahdollista toki sekin.



Sit vielä muutama ostos. Mun piti tosiaan ootella Jyväskylässä pari tuntia, niin kävin sit mäkkärillä ja H&M:llä.

Tää tosin on ostettu ihan täältä paikkakunnan kirpparilta viime viikolla, unohdin vaan kuvata tän. Supersöpö laukku, maksoi 2 euroa.




Kahet polvisukat 3 €, sukkikset euron kappale.




Hattu 3 €, lasit saman verran. Eikö olekin cool yhdistelmä? Oon kuunnellu nyt bluesia ihan vaan tän kuvan innoittamana :D



Vakooja-look! Ostin tän takin kirpparilta viime viikolla ja RAKASTAN TÄTÄ. Tää on täydellinen. Oikeesti, ilman mitään muttia.




Makso 6 euroa. Tumma, muttei musta, sopivasti yksityiskohtia ja hyvä istuvuus.


Ja HUPPU!



Semmosta tänään, mun pitäis vielä hinnotella mun kirpparikamat kun mulla alkaa se pöytävaraus huomenna. Plääh, haluisin vaan nukkua. Ja tää kämppäkin on törkeen sotkunen, tän viikon projektina on tän siivous!
Mahtava biisi, jonka sanat kolahtaa kovemmin ku sata jänistä ja tuhat sarvikuonoa. Mun mielestä on muuten jännä, miten ihmiset häpeilee/peittelee sitä, et ne kuuntelee tälläsiä parin vuoden takaisia hittibiisejä :D Minä ainakin myönnän, että ne kolahtaa parhaiten vasta silloin, kun kukaan muu ei enää kuuntele niitä, ainakaan julkisesti. Kaikki haluaa vaan esittää kuuntelevansa uusimpia biisejä, jotka ovat radiosoittoon tullessaan "siis jo niin vanhoja" tai sit jotain vanhaa 70-80-lukujen klassikkorockia, jonka jälkeen "ei oo tehty enää mitään kuuntelemisen arvosta".
Pikku Huopalahden talot ovat niin kuin keksipaketteja,
ihmiset vaeltavat ohitseni ja kaikki ne on jostain tv-sarjasta kuulokkeet päässään.
Kun olin pieni niin sun mummo sanoi linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
Liikennevaloissa ihmisten ajatukset vaeltavat paikkaan mieluisaan

refrain:
Mut mitä sun pitäisi tehdä, pitäis olla jotenkin niin smooth
Ottaa sivellin ja maalata sitä taivaanrantaa
Juosta alasti pellossa juhannusyönä ja huutaa

Miten pääsisit käsiksi ajatukseen, joka sua väijyy mielenperukoilla,
eikä päästä otteestaan ennen kuin huomaat, ettei lastenlippu enää kelpaa.
Menisit kotiin ja kampaisit tukkas.

Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa
Liikennevaloissa ihmisten ajatukset vaeltavat paikkaan mieluisaan

refrain

Valita jonot aina kauneimman kassaneidin perusteella
Tarjota pojille ne sikarit kotihipoissa parvekkeella

2 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

HOH! basso on parhautta. käy opiskeleen niiden keskusteluja niin pääset siihen mielentilaan. ja kuuntele rudin aamushow'ta, siinä on havaittavissa selvä aamukooman elämänkaari.

MOENDE kirjoitti...

No tuo numero on ainakin ihan perseestä. Mut toisaalta siinä olikin punaisena lankana perhe, joka ei tunnetusti oo mikään mun sydäntä lämmittävä aihe. Mut aamushow oli jees! :)