torstai 30. syyskuuta 2010

it's getting late but i don't mind

Eilen illalla olin taas valloittamassa paikallisen night club Arizonan. Oli hurjan kivaa! Tanssittiin koko ilta, voitte uskoa, että tämmöisen pikkucityn baarin tanssilattialla ei keskiviikkoiltana pahemmin tungosta ollut. Dj oli tosi ihana, se soitti kaikki meidän toiveet :)


Ostin sieltä Kärkkäiseltä maailman hienoimman paidan ja pitihän se sit illalla laittaa päälle.Ja housut on edelleen yliarvostettuja. Toi paita oli mallikappale ja makso siks vaan 19 euroa. Mikä siis olis mulle normaalisti liikaa, mut toi oli niin mahtava, et olisin varmaan maksanu siitä tuplasti ton summan.


Jemina taiteili mulle ihanan kiharakeesin.





Se vaan vähän lässähti ku hikoilin ja mun hiukset rupes kihartumaan itsestään lisää. Mut ei haitannu menoa pätkääkään.



Minä ja Sirri ystävinä.




Ja vihollisina.
Oli kyllä mukavaa olla pitkästä aikaa baarissa ihan vaan tanssimassa! Varsinkin kaikki tyhmimmät biisit :D
Eilisillan inspiroima soittolista.




4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei, mun on PÄÄSTÄVÄ sun kanssa tanssimaan! Kukaan ei osaa Asteen biisejä paremmin ;D -K (osasinko tällä kertaa kirjottaa tyydyttävästi?)

MOENDE kirjoitti...

Voi K, kaipasin sinua kyllä! Millon mennään yhdessä bilettämään? Ehkä sitten kun oon vähän rikkaampi... :D Ja osasit kirjottaa ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kunhan mä tiedän minne täällä kannattaa mennä, ja sulla on rahaa tulla tänne. :) Sitten meijän koreografiat pääsee niin valloilleen, että niistä tulee citykanejakin suurempi ongelma! :D -K

MOENDE kirjoitti...

Kuulostaa lupaavalta <3