lauantai 18. syyskuuta 2010

And all that could have been

Kävin tänään pitkästä aikaa Irc-galleriassa. Jep, mulla on siellä edelleenkin profiili, mut se ei nyt oo se pointti, vaan se, että löysin sieltä kaikkia ihania vanhoja kuvia! :) Kattokaa vaikka tätä!


Maussi pienenä, awwww. Tää on lokakuulta 2008.


Oon halunnu jo pitkään tehä sellasen tyylini kehitys-postauksen, mut se on vaan vähän hankalaa, ku kaikki mun lapsuuskuvat on äitillä, enkä oo käyny siellä aikoihin.

En kyl tiiä voiko mun lapsuuden tyyleistä hirveesti puhua, koska mä en todellakaan miettinyt pätkääkään, mitä päälleni pistin. Mun koko lapsuus ja nuoruus meni oikeestaan täysin heppaillessa, joten hengailin suurimman osan ajasta ratsastushousuissa ja paskasessa T-paidassa/hupparissa.

Harmi kut ää kuva on noin pieni, tässä mulla on nimittäin ehkä maailman kauheimmat vaatteet! Mut mun poni Omppu on tosi hienossa kunnossa, kattokaa nyt tota kiiltoa ;) Oon jotain 15?
Mulla tosiaan oli pienennä sellaset tosi pitkät tummanruskeat luonnonkiharat hiukset. Kuvitelkaa sellaset prinsessakiharat, ne oli just sellaset. Pukeuduin vielä ylä-asteellakin poikien huppareihin ja farkkuihin. Ysillä mulle tuli sit semmonen teinikuningatar-vaihe, missä käytin just pelkästään jotain Onlyn farkkuja ja vaaleenpunasia paitoja yms. Siitä pitäis kyllä saada kuva :D



Peruskoulun jälkeen mulla alko sit se emoilu. Leikkasin otsiksen ja värjäsin noi hiukset tummemmiks. Ja noissa oli pinkkejä raitoja! Oli muuten hienot. Niin ja huomatkaa MCR-paita.


Lukion ykkösellä mulla oli samaan aikaan myös semmonen hmmm... Jonkinlainen teinivaihe osa 2? Kuitenkin sillon käytin vielä tommosia vähän teinihtävämpiä vaatteita ja JOIN. Jotenkin ku muistelee niitä lukion eka vuosia, niin tuntuu et joka viikonloppu oli jotku pippalot. En kyl tietty juonu ku sen pari siideriä per kerta, mut silti. Niin ja noita hiuksia tosiaan leikattiin aika reilusti sillon, mut olihan nuo näköjään silti aika pitkät... :O Vois melkeen kasvattaa noi takasin. Ja toi väri on kans kiva.



Samaan aikaan olin tietty myös talleilla töissä, tässä mun ja pikkusiskoni Lotan tyylinäyte maalaushommista joskus vuodelta 2007?



Löysin tämmösenkin! OIKEESTI, kattokaa noita mun reisiä. Haluun myös nuo takasin... eiku treenaamaan vaan.



Tää on kesältä 2008. Oli ehkä yks mun tähänastisen elämäni onnellisimmista ajanjaksoista. Pääkallot oli kova juttu? :D No ei, oon tässä isosena riparilla ja toi hattu oli yhen leiriläisen. Ja ton mustavalkosen paidan olin saanu mun poikaystävältä, jota mulla oli noiden leirien aikaan ihan järjetön ikävä. Järjettömiä oli myös ne puhelinlaskut... Muistaakseni yks oli jotain 63 euroa!?! :D
Oi niitä aikoja :)


Emoilua jatkoin silti. Tosin tällön oli vaan tosi kylmä päivä.


En muista oonko tässä kuvassa 17 vai 18. No joka tapauksessa mulla oli taas vähän bilevaihe päällä, huomaa ehkä tuosta meikin määrästä.


Sit mulle tulikin semmonen räppivaihe, mikä ei oikeestaan pahemmin näkyny pukeutumisessa.
Tää kuva on ihana :)


Tässä on vielä mun juhlaglamouria keväältä 2009.


Sit jossain vaiheessa mulla oli semmonen runotyttövaihekin! Minusta on näemmä moneksi.
Tällä hetkellä on menossa semmonen "en jaksa pukeutua, plääh"-vaihe. Varsinkin nyt, kun oon kipeenä. Mut yritän vähän skarpata ens viikolla!
P.S. Mulle tulee varmaan heppa! JEEEEEEEEEEEEE.
P.P.S. Tuli kyl jotenkin näitä kuvia katellessa tosi paskamainen olo. Ensinnäkin, oon nykyään vanha ja toiseksi, mulla menee nykyään tosi huonosti. Verrattuna aikaisempaan ainakin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mä elli tykkään sun teksistä :) ja tiedät että mä tykkään tosi paljon sinusta!! tiedät kuka ;)

MOENDE kirjoitti...

Voi luoja sun kanssas :D