tiistai 14. syyskuuta 2010

Nuoret sydämet pamppailee

Eilen jaksoin jopa panostaa pukeutumiseeni! Syitä oli kaksi: Mulla alkoi se uusi linja (ja halusin tietysti tehdä hyvän vaikutuksen) ja koulu alkoi vasta vartin yli 11. Tänään koulua oli kaheksasta neljään, joten vaatteet oli suurinpiirtein viimeinen asia mitä aamulla ajattelin.

Mulla oli sellanen mielikuva, että eilen näytin ihan hyvältä. Nää kuvat ei kyl hirveesti tue muistikuviani, mut sovitaan, et se johtuu vaan näistä kuvista.


Siis huomatkaa kuinka oon panostanu!?! Oikeen koruja ja pinssejä ja kaikkee.

Näistä kuvista ei oikeen huomaa sitä, että oon kattonu Huippumalli Haussa-ohjelmaa noin miljoona vuotta. Luonteva poseraaminen?







Mulla on uudet kengät! Euromarketista, 4 euroa.





En tiiä ootteko huomannu, mut oon nyt yrittäny vähentää vaatteiden ostamista, ja mielestäni oon jopa onnistunu siinä! :) Niin ja tietty se, etten oo viittiny esitellä mun ostoksia täällä saa aikaan melko valheellisen kuvan mulle itellenikin.




Mua ei taas inspaa yhtään tää kirjoittaminen. Ja huomiseks pitäis tehä kolumni.







Mua ärsyttää, ku yritän ettiä yhtä biisiä, josta en muista oikeestaan mitään muuta, ku sen, et se oli hyvä, siinä laulo nainen ja jossain vaiheessa puhuttiin ehkä monday morningista... Melkeen löytyy.

Ei kommentteja: