perjantai 3. syyskuuta 2010

I'll take a bruise, I know you're worth it

Onnenpäivä!

Oma rakas mussukka läppäri on VIHDOINKIN takaisin sylissäni ♥ Voi tätä onnen määrää. Oon onnellinen myöskin siitä, että on viikonloppu, eikä mun tarvi kahteen päivään tehdä mitään liikuntaan tai tanssiin viittaavaakaan, jos en halua. Ja mun lihakset on vähän sitä mieltä, että en halua.



Tässä tän viikon ulkoiluasu. Mähän en oo parina päivänä ees käyny ulkona, sillä kaikki oleellinen, eli mun huone, ruokala ja tanssisali sijaitsee tässä samassa rakennuksessa :D Nää kuvat on vähän huonoja, inhottaa tälläset sisäkuvat. Mut en viiti koko ajan mankua Sipeä kuvailemaan mua...



Hiuksetkin on "vähän" huonosti. Mut ihana uus takki, ostin tän kans sieltä kirpulta viime viikonloppuna, makso 1,50€.



Sit vielä asu viime sunnuntailta. Tää on kyl taiettu nähdä aika prikulleen samanlaisena aiemminkin... Mut kukkamekot ja syksy! Jee.


Niin ja kattokaas mitä mulla on!!! Neljä tuotantokautta, eli 12 dvd:tä maailman parasta sarjaa.





Katoin tänään vasta yhen dvd:n, eli neljä eka jaksoa. Huippua!

Mun ehdoton lemppari näistä kahden ensimmäisen tuotantokauden hahmoista on Chris. Hyvänä kakkosena tulee Maxxie, tosin suurimmaks osaks vaan siks et Mitch Hewer on niin söpö. Ja koska tanssijapojat on kuumia ♥













Asenne ♥

5 kommenttia:

ronnnja kirjoitti...

Heii, mistä noita skins-tuotantokausia saa? :) niiiin paras sarja<3

Anna kirjoitti...

Ihana kukkamekko! Mulla on kukkamekkoja tasan yks ja se on ihan törkeen iso mulle. En ihan hirveenä iskis ruveta kaventamaan sitä...

Onko noi Skinssit sun omia? Lainaatko mulle ekan kauden?

MOENDE kirjoitti...

ronnja: Suomesta ei saa mistään (tai ainakaan minä en löytänyt), enkä ees tiiä onko tuota julkaistu missään muualla ku Briteissä. Mä tilasin omani Amazon.comista, makso ööö, jotain vähän alle 50 puntaa muistaakseni??? Oon tosi vastuullinen kuluttaja, mulla ei oikeesti oo hajuakaan :D Mut varmasti jostain sais tilattua halvemmallakin, mä vaan halusin tommosen luotettavan tahon :)


ANNA: Kukkamekot on parhaita, mulla on niitä ööö... monta :D Ja on omia, ja voin lainata :) Kunhan nyt katon sen ite ensin (vielä taitaa olla neljä jaksoa kattomatta). En kyl ehkä raaskis lähettää sitä, jos se menee vaikka rikki tai jotain... :D Pitää varmaan tulla käymään ihan vaan ton takia.

mymlan kirjoitti...

AWW CHRIS on myös munki lemppari <3 Mää itken aina, ku idiootti kakkos kauden viimesissä jaksoissa. ;_;

Pitäs hankkii kans toi nelonen vaikka se oli aika kamalaa katottavaa... D:

MOENDE kirjoitti...

Ne on kyl tosi surullisia :/ Mun mielestä kolmos- ja neloskausi ei oo puolikskaan niin hyviä ku ekat kaks, jotenkin vaan tykkään niistä hahmoista enemmän... Ja jotenkin ne jaksot on tavallaan jotenkin paljon iloisempia, vaikka niissä käsitelläänkin surullisia asioita. En osaa selittää kunnolla!