keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Girl's not grey

Mutta minä olen! Tänään mulla oli päivällä tosi kuumeinen ja muutenkin paska olo, ja skippasinkin koulun tältä päivältä. Olin kuitenkin luvannut käydä tänään tutkimassa yhtä kirpparia, joten matkaan oli lähdettävä.


Toi neule on sieltä Suonenjoen kirpparin maagisesta ilmaislaatikosta löydetty, ihastuin täysin tuohon kuvioon ja värimaailmaan. Vähän mummomainen ehkä, mutta mielestäni toimii lyhyehköön helmaan ja sukkiksiin yhdistettynä.

Toi huivi ei sopinyt yhtään tuohon asuun, mutta en nyt ihan viitsinyt lähteä kipeänä ulos kaula ihan paljaana. Joskus vaan pitää joustaa. Ja kuvat on ottanut Sipe ;)


Se kirppari oli tosi hyvä! Se oli aika iso ja siellä oli ainakin tänään tosi hyvin kaikkea. Ja mun piti aloittaa se uusi, säästäväinen elämä... Onneks siellä oli ainakin kaks pöytää toinen toistaan upeampia XS-kokoisia vaatteita, joten se sentään vähän rajoitti. Ja löysin sellaisia juttuja, joita olen etsinyt jo kauan. Kannatti mennä siis :) Esittelen nyt pitkästä aikaa nää ostokset ihan päällä, kun mun piti kuvata ne kaikki, KOSKA MEIDÄN HUONEESSA EI OLE VIELÄ PEILIÄ, ENKÄ KEHANNU MENNÄ TONNE KÄYTÄVÄÄN PEILAILEMAAN. Että joillakin on vähän vaikeempaa tää elämä ;)

Kerta kiellon päälle... Vihaan legginssejä, mutta nää oli vaan niin siistit! Niitä reivejä ootellessa ;) Alunperin H&M:ltä, maksoivat 2 euroa.



Saa nähä tuunko ikinä pitämään tätä mekkoa. Olin ihan ihastuksissani siellä kirpparilla tästä ja kokeilinkin tätä ja kaikkee. Sit huomasin tän olevan kokoa 36 (katoin eka et 38) ja nyt katon koko ajan, et onkohan toi vähän pieni... Ja sit tästä tulee vähän mieleen yöpaita. Tääkin on H&M:ltä ja makso 3 euroa.



Tässä maailman paskimmassa kuvassa on kaks superlöytöä. Ensinnäkin punavalkoinen ruutukauluspaita, oon ettiny tällästä oikeesti vuosia! Lähti mukaan eurolla.
Sit noi farkut, jotka on muuten ihan oikeesti pillit! Nää on vähän ku legginssit olis jalasssa. Merkki on Nudie Jeans, maksoivat viis euroa.










Sit tämmönen kuvioitu paita. Tää on yllättäen H&M:ltä ja maksoi euron.




Paras löytö oli kuitenkin tämä musta päiväpeitto, 7 €. Tätä oon ettiny niin kissojen ja koirien kanssa, mut ku nää on niin älyttömän kalliita. Nyt oon onnellinen :) Niin ja sit ostin ton Suosikin, se makso viiskyt senttiä.


Tänään tutustumaan Haapaveden yöelämään, jei! Mun pitäis lähtee noin puolen tunnin päästä kaverille alottelemaan, enkä oo käyny vielä ees suihkussa, vaatteiden valitsemisesta puhumattakaan. Kiire!


illan tunnusbiisi :D



P.S. Arvonnat Tossulassa ja Too fast for love-blogissa, menkää, täyttäkää maa ja voittakaa!
P.P.S. Pitäisköhän itekin joskus järkätä joku arvonta... Mut ku ne vaikuttaa niin työläiltä :D Vaikka sitten ku tällä blogilla on 10 lukijaa.
P.P.P.S. Eiku hups, tällä onkin jo 9! En siis lupaa mitään.
P.P.P.P.S. Se suloinen poika iski meille tänään silmää! Awww, se on ylisöpö.

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Hitto toi mustavalkonen ruutukauluspaita näyttää mun silmään pahasti punavalkoselta...........

MOENDE kirjoitti...

Hmmm... Niin mikä mustavalkonen kauluspaita? :DDD

mymlan kirjoitti...

siis miten ihana tuo suonenjoelta kotosin oleva neuletakki! *_*

MOENDE kirjoitti...

Oi kiitos! :)