tiistai 19. tammikuuta 2010

Kaikki valaistuu

Kannattaa muuten kattoa tuo Kaikki valaistuu-leffa! Siinä on Elijah Wood, omituinen juoni ja mahtavia hahmoja. Mitä muuta voi leffalta vaatia?

Mutta asiaan, eli siihen, että koin valaistumisen tänään! Valitettavasti en opiskeluasioissa, vaan jossain sitäkin tärkeämmässä, eli hiuksissa :D Eli päätin, että haluan pitkät, kiharat ja mustat hiukset otsiksella. Minulla on ollut lähes sellaiset aikaisemmin, joten mistään mullistavasta uutuudesta ei ole kyse, päinvastoin. Minusta nämä ovat vähän tylsät, mutta käyvät minulle ihan hyvin ja ennen kaikkea, niitä ei tarvitse paljoa laitella, koska minulla on luonnonkiharat hiukset.



Yäk, miten raikkaan ja iloisen näköinen tyttö! Ei tämmöistä ilmettä ikinä minulle, kiitos... Paitsi ehkä työhaastattelussa tästä voisi olla hyötyä?







Maailman kuumimmat hiukset!
Katsokaa tarkkaan. Tuollaiset hiukset haluaisin, jos olisin rikas, rohkea ja jaksaisin/osaisin laittaa hiuksiani jotenkin. Oikeasti menetin yöuneni tuon kuvan takia, tuo nainen on niin hot. :D
Tsekatkaa päivän huumoriannos täältä! Repesin täysin noille emo-iskuvinkeille :D
Minulla on tapana kuunnella aina öisin vain yhtä tiettyä bändiä ja tänä yönä kunnian on saanut Ladytron. Suosittelen!

Ei kommentteja: