torstai 23. joulukuuta 2010

Joulu.


Aion tehdä jotain mullistavaa ja jättää läppärini kotiin jouluksi. Ei kai siinä muuten olisi mitään niin mullistavaa, mutta äitin luona ei ole nettiä. Ollenkaan. Kuolen?


Ajatukseni joulusta tulivat varmaan melkoisen selviksi jo viime vuonna, mutta jos eivät tulleet, niin voitte lukea niistä kirjoittamani kolumnin. Ja joulun kunniaksi ajattelin leikkiä että minulta on toivottu myös videopostausta. Nokkelimmat siis löytävät tuolta myös sen videon. Älkää olko liian ankaria, mulla on hiukset vähän huonosti.


Ei siis muuta kuin

HYVÄÄ JA ERILAISTA JOULUA KAIKILLE!

P.S. Yllättyikö kukaan siitä että mulla on tollanen ihmeellinen ääni? Itsehän yllätyn joka kerta kun kuulen sitä jostain muualta kuin omasta suustani.

P.P.S. Toi video on katottu 62 kertaa?!?! OMG oon niin kuuluisa.

P.P.S. Oon vähän surullinen :( Jos haluatte lohduttaa mua, niin lähettäkää mulle mies joka laulais näin. Mut pitänee vaan tyytyä tähän:




"katkera totuus on, että kaikki tahtoo auringon, eikä ketään kiinnosta mun sadepilvet"

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipas ihana toi haastattelu. :> -A

MOENDE kirjoitti...

Hih :P Mä oon ihana.