tiistai 14. syyskuuta 2010

Onnea !

Mua on ärsyttäny jo monta viikkoa yks asia ja päätin nyt jakaa sen koko maailman kanssa, KOSKA SE ON NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ. Eli miks vitussa ihmiset laittaa nykyään välilyönnin ennen huutomerkkiä???? Se ärsyttää mut kuoliaaksi. Suuria ovat ongelmani, I know.



Muutenkin mua ärsyttää ihmiset, jotka ei osaa kirjoittaa tai puhua suomea (ja siis tarkoitan tällä nyt ihan täysin suomalaisia ja/tai olevinaan suomenkielisiä ihmisiä). Ei se voi olla niin vaikeeta. Sit mua ärsyttää ihmiset, joiden pitää kertoa jatkuvasti Facebookissa, että missä bileissä ne on tai mitä ne juo jne. Ei voi olla kovin hyvät bileet, jos on aikaa hengailla Facebookissa jatkuvasti. Ja ei, en oo yhtään katkera siitä, että mulla on maailman tylsin elämä tai mitään. EHEI KUULKAAS.
Vaihdoin tosiaan nyt sieltä tanssilinjalta tämmöselle monimediatoimittaja-linjalle. Tää on selkeesti enemmän mun juttu, mutta nää tunnit on ihan tappavan tylsiä. Täällä edetään hi-taas-ti ja kaikki asiat on lukiosta tuttuja. Oon tosiaan ollu tällä linjalla nyt ööö.. noin seitsemän tuntia, joten kyllä, tiedän kaikesta kaiken ja varmasti tämä on tälläistä koko vuoden ja niin.



Ei mua muuten haittais tää jatkuva dataaminen, mutta nyt mulla ei oo enää mitään tekemistä iltaisin, kun dataan jo kaikki päivätkin. Oon kohta taas ihan koukussa telkkariin. Se Nurse Jackie oli muuten ihan jees. Ja Californicationin uudet jaksot ♥



Ehkä mun pitää rueta vaikkapa opiskelemaan iltaisin.

Ei kommentteja: