torstai 30. syyskuuta 2010

This is the life everybody ask for

Paska päivä. Heräsin suurella vaivalla aamulla päästäkseni kouluun katsomaan maailman tylsintä leffaa (Solaris, en todellakaan suosittele) ja kuuntelemaan jotain vielä tylsempää seminaaria, josta kyllä skippasin puolet. Mulla olis myös ollu venäjän kurssi nyt illalla, mutta en jaksanut mennä sinnekään, kun vitutti niin paljon.


Vitutuksen aiheena on se, että mulla on edessä kolme vapaapäivää (huomenna meillä ei oo koulua), eikä mitään tekemistä. Tai no tietysti on jotain siivoamista yms, mutta... Olisin mennyt Tampereelle, mutta koin melko ikävän yllätyksen kurkistaessani nettipankkiin. Tililtäni oli hävinnyt VIIKOSSA lähes 300 euroa. MITÄ VITTUA? Tietää kyllä mihin ne on menny...


Meinasin myös saada itkupotkuraivarin, kun huomasin, että vaatteeni alkavat olla taas melko tiukkoja... Oon lihonu täällä ihan mielettömästi, kun vaan syön jotain herkkuja koko ajan. Mutta tähän tulee nyt muutos! Uusi elämä vol. 1879 alkaa NYT.


Aloitan tälläisen ostospäiväkirjan pitämisen, niin pysyy edes jonkinlainen tolkku tässä törsäämisessä. Ja kortilla makselu on myös niin pahasta, mä en ainakaan ikinä tajua sitä rahamenon määrää silloin.
Aion myös rueta liikkumaan vähän enemmän. Tänään kävinkin jo pienellä lenkillä. Harmi vaan, että kaikki säännölliset harrastusryhmät ovat jo alkaneet, joten niihin ei varmaankaan enää pääse. Yksin on niin vaikea saada aikaiseksi yhtikäs mitään. No, kunhan se heppa tulee tänne, niin ainakin sitä kämpän ja tallin väliä tulee kuljettua :)

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Säännöllinen ruokatarjoilu on perseestä. Mä laihduin heti monta kiloa ku lopetin koulun enkä saannu enää joka päivä koulun ruokaa. Nyt oon laihtunu taas ku muutin vähän kauemmas kaupasta. En jaksa kävellä sinne jos jotain tekee mieli :D :D

MOENDE kirjoitti...

No mulla tää johtuu enemmänkin siitä, että mulla ei oo mitään kivaa tekemistä täällä ja mussutan vaan koko ajan jotain herkkuja kun ei oo muutakaan.