tiistai 7. syyskuuta 2010

The Wanting Comes In Waves

Mulla on särkenyt päätä perjantaista lähtien ja tänään kuulin, et täällä on vissiin hometta. Hienoa! :) Muutenkin tää asuntolaelämä rupee olemaan pikkusen liikaa, varsinkin kun meitä on nyt kolme tässä yhdessä huoneessa. Mä en todellakaan tykkää siitä, että joku nukkuu noin metrin etäisyydellä musta. Ellei se sitten ole joku kuuma mies :D

Mä en ees pienennä tykännyt olla kenenkään luona yötä. Enkä muuten muista, et mun luona olis ollu ikinä ketään tyttöä yötä (siskoja ei lasketa). Tytöt hoi, muistaako joku olleensa joskus mun luona yökylässä?

Se oma kämppä olis aika jees. Asuisin ihan mielelläni täällä asuntolassakin, jos mulla vaan olis oma huone. Kaipaan niin paljon omaa rauhaa.

Harvinaisen vittuuntunut ilme.

Jotenkin noi siniset sukkahousut ei oikein sopinut tähän asuun, mut en jaksanut vaihtaa niitä.


Mua ärsyttää tosi paljon ku en oikein jaksa panostaa pukeutumiseen tai oikein mihinkään. Oon muutenkin ollu viime päivät erittäin kyllästynyt elämään yleensäkin. Ja varsinkin elämään täällä. Mut ehkä tää tästä. Vaihdan ehkä linjaa täällä, toi tanssiminen ei taida olla ihan mun juttu. Vihaan sitä jo nyt, saati sitten keväällä. Tanssijan kroppa jää ehkä vain haaveeksi?

Onneks pian on perjantai ja pääsen pois täältä :)

Tykkään tästä kuvasta.
Loppuun vielä tän hetken lempibiisi.



Ei kommentteja: