tiistai 21. syyskuuta 2010

Täti Sinipunainen

Mekosta ei tänään ollut paljoakaan näkyvissä :D En jaksanut eilen pestä niitä kiisselitahroja.

Mun piti laittaa sellaset matalapohjaset löysähköt mustat saappaat, mut tajusin vasta aamulla, et mulla ei oo niitä täällä mukana... Niinpä ton asun yläosa ja alaosa oli vähän eri paria.


Sukkikset ja huppari oli oikeesti aika pitkälti samaa sävyä.


Heräsin tänään jopa kakskyt minuuttia ennen koulun alkua, joten kerkesin jopa vähän meikata. Hiuksia en sentään laittanut.


Tänään juttelin muuten maailman söpöimmän pojan kanssa! Se oli venäläinen/ukrainalainen, supersöpö ja kiinnostunut muodista. Harmi vaan, et se ei puhunut suomea tai englantia, ainoastaan venäjää. Meidän keskustelu jäi aika lyhyeks :D




Alunperin mun piti laittaa myös toi pipo, mut sit yläosa olis menny jo ihan liian rennoks alaosaan verrattuna. Ja onhan tuo vähän eri sävyäkin.
Tällä hetkellä oon niin jäässä ku ihminen vaan voi olla. Tänään nimittäin oli mun pitämän heppakerhon ensimmäinen kerhokerta ja SATO KOKO AJAN. Sinne tallille on siis 4 kilsaa matkaa ja pyöräilin sinne ja takas ja oltiin myös siellä kerhossa ulkona. Nyt tärisen täällä peiton alla kaks hupparia päällä ja pipo päässä ja tunnen kuolevani. Ihan ku en olis ollu jo valmiiks tarpeeks kipee. Eikä oo kuumetta, fuck you kuumemittari. Et tiiä mistään mitään.


Mun blogi on nyt myös blogilistalla! Tai siis on ollu jo vuoden, mut en oo muistanu sitä. En oikeesti ymmärrä miten toi blogilista toimii. Oon vähän tyhmä.
TÄNNE!

Ei kommentteja: