Näytetään tekstit, joissa on tunniste koti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste koti. Näytä kaikki tekstit

maanantai 9. elokuuta 2010

Laiska, tyhmä ja saamaton... jälleen kerran.

Tää viikonloppu oli taas yks turhimmista mun elämässäni. En saanu aikaseks YHTÄÄN MITÄÄN. Tai ainakaan mitään hyödyllistä. Mut mitä mä sit tein?


~Katoin kaks maailman surkeinta leffaa (Clueless ja She's the Man).

~Tuunasin mun housut tosi "hienosti". Idea oli hyvä ja noi näyttää ihan hienoilta tuollee, mutta jalassa ei... Ehkä vika on mun jaloissa?

~Tiskasin. (Oli jo ehkä aikakin.)

~En kyl tiiä eroaako tää alempi kuva paljoakaan tuosta ylemmästä... Siivoilin myös muutenkin.



~Kävin piknikillä! Ja puhuin englantia. Ja join yhen Rainbow-siiderin ja voittekin sitten arvata loput... xD




~Näytin jotenkin aikuiselta? :O



~Opin ehkä vihdoinkin teiniposen! Tai sitten en.





~Lauloin Singstaria ihan antaumuksella. Niin ja tässä kuvassa ainoastaan MINÄ näytän selvältä, vaikka totuus oli aikalailla päinvastainen.







~Ylipuhuin Siwan kassan myymään 13-vuotiaalle pikkuveljelleni siideriä :D





~Kävin kahluuttamassa hevosia!



~Sain törkeen itkukohtauksen ku näin ystävääni viimeisen kerran ennenku se muuttaa ja se sano leikillään, että "Hyvästi iäksi". Säälittävää :D
Mun pitäis kirjottaa se tanssiessee mut mulla on pienoinen motivaatiopula. Oon yrittäny kattoo youtubesta kaikkia tanssipätkiä, mut ei auta. Oon päättäny istua tässä niin kauan ku saan sen tehtyä tai pitää lähtee töihin. Tällä hetkellä jälkimmäiseen on aikaa 8 tuntia, joten pahalta näyttää... Mähän siis oikeesti oon ihan hyvä kirjoittaja, mut mulla on yks tosi paha vika; mä en saa kirjotettua sanaakaan ilman inspiraatiota eli ns. väkisin. Ja viime aikoina sitä inspistä ei oo pahemmin ollu, minkä ehkä huomaakin näistä mun listapostauksista.
Väsyttää ihan törkeesti, joten tais tulla taas harvinaisen sekavaa tekstiä. Kiitos ja anteeksi.

maanantai 12. heinäkuuta 2010

This House Is A Circus

Eilen mun luona oli jalkapallon MM-finaalipippalot. Oli kivaa ja MINUN lemppari voitti :P


Tein lievät pari tuntia tätä kollaasia... Niin ja siis seuraan jalkapalloa ihan urheilullisistakin syistä :D Mutta niistä en jaksa puhua tässä hömppablogista. Tässä siis kuumimmat eilen esiintyneet pelaajat. Ja ei, hollantilaisissa ei oo ketään hyvännäköistä. Tai no van Persie menettelee ;) Mutta Jesus, David (huom. lausutaan DAVID, ei deivid), Iker, Fernando ja Cesc, voi kuola! Niin ja tietenkin Fabio Cannavaro on yhdellä kuvalla mukana, se sentään toi sen pokaalin PUKU päällä, lääh.

Kannatettiin väriä! Näitä kuvia on paljon. Jos hölmöt posetukset ei kiinnosta, niin skipatkaa koko juttu.




















Ei, mun koti ei ole sotkuinen, siellä on vain tuollainen kodikas tunnelma :D





Sipe oli vähän panostanu eväisiin. Ekat ja hyvin todennäköisesti viimeiset ruokakuvat mun blogissa!



Muffinssit olivat Hollannin kannattajille, mutta söin niitä silti :D Takana siis allekirjoittanut.




Tän kauheempaa asua ette toivottavasti tuu ikinä näkemään.



Suse oli hieman ruskea ja autolla liikenteessä...









Loppuun on vielä pakko laittaa superhieno kuva, jonka Sipe otti Pebasta!


lauantai 26. kesäkuuta 2010

Going through changes

Minä täällä vihdoinkin, hei! Mulla on taas netti oikutellut pari päivää, joten en oo saanu kirjoiteltua :/ Nyt tuleekin tämmönen megapostaus kun tässä on parin päivän asioita :) Juhannus on sitten vielä asia erikseen!


Leikkasin tässä yks päivä ruohoa ENSIMMÄISTÄ KERTAA ELÄMÄSSÄNI. Ja joo, oon tosiaan asunu omassa kämpässä rivitalossa jo melkeen kolme vuotta, joten joku voi hieman ihmetellä miten tää on mahdollista... Mut ennen tätä joku muu on aina hoidellu mun pihan, tänä vuonnakin mun piha kerkesi kasvaa melkoiseksi viidakoksi ennen kuin tartuin toimeen :D Harmi tosiaan etten muistanut ottaa sellaisia "ennen" kuvia.


Jälki ei tosiaankaan ole mitään täydellistä, mutta onpahan nyt edes vähän siistimpi! Tää pihanlaitto ei tosiaankaan ole mikään mun vahvin ala.

Mun piha taitaa kuitenkin yhä edelleen olla naapuruston häpeäpilkku, täällä on nimittäin muilla ihan älyttömän hienot pihat. Ihan mun vieressä asuu vielä semmonen mummeli, joka rakastaa kukkia, joten voitte kuvitella miten karulta mun piha näyttää sen jälkeen...




Mun takapiha on lähinnä sammalta, joten se näytti melkeen paremmalta ollessaan sen reiteenulottuvan ruohikon peitossa... Mun on kyl pitäny tehä tälle vaikka mitä, mut ongelmana on se, et mun kaikki pihatarvikkeet on ulkovarastossa, jonka avaimen oon hävittänyt :D





Tässä on sitten päivän asu öööö... torstailta? Joo, se oli torstai, sillä muistan ku olisin käyny kirjastossa, mut se oli KIINNI. Siis juhannusaaton aattona? Haloo! Mä vihaan juhannusta, se on ehkä maailman tylsin juhla ja sillon kaikki suomalaiset jotenkin sekoaa ja luolailee jossain mökillä. Nimim. en oo ikinä käyny missään mökillä eikä oo aikomusta/halua käydäkään. Kaupunkijuhannus!!!


Tää mun asu nyt ei oo mikään hienoin, mut kuvautin tän nyt kuitenkin kun oli kerrankin oikeen kuvaaja ja kaikki. Mä siis olin siivonnu ennen tätä, siksi tommonen jumppa-asu.
Koru BikBok, tunika Only, legginssit Gina Tricot, kengät kirppari
Noi kengät oli muuten oikeesti melkeen samanväriset ku toi paita ja kummassakin oli valkeita palloja. Mätsäys on iloni.

Maussi!



Ai niin, sit mä tosiaan siivosin. Mulla on nyt tavoitteena semmonen vähän aikuisempi kämppä. Niinpä järjestelin mun dvd:t ja lehdet.



Maussi luonnollisesti ojensi auttavan tassunsa jälleen kerran :)




Laitoin kaikki Demit, Suosikit, Miss Mixit yms. piiloon ja jätin näkyville vaan Oliviat, Trendit,
Velit ja Rumbat.


Järjestelin myös leffat sillee et tuolla vasemmassa reunassa on kaikki pelottavat ja sit se lievenee sillee et oikeassa reunassa on kaikki aivottomat komediat ja piirretyt :D



Nyt yks nurkka mun kämpästä on aika siisti, vai mitä?


Tekemistä kuitenkin riittää vielä...

keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Let my shoes lead me forward

Mihin se kaikki aika taas katosi? Vastahan se koulu loppui... Nyt alkaa kuitenkin olla käsillä se aika vuodesta, jolloin pitäisi tehdä SUURIA PÄÄTÖKSIÄ. Eli ainakin allekirjoittaneen pitäisi valita meneekö kouluun vai ei, mihin kouluun menee ja missä tulee asumaan. Tai no se koulun valitseminen tuskin tuottaa hirveästi päänvaivaa, kun ei noita opiskelupaikkoja mulle nyt varsinaisesti satele.

Yliopistojututhan mulla meni täysin persiilleen, hain vähän mihin sattuu, en jaksanut lukea enkä sitten loppujen lopuksi käynyt kuin kaksissa pääsykokeissakaan. Olin jo aivan varma, että ensi vuosi tulee pitämään sisällään tytöttömänä palloilua täällä iki-ihanassa pikkukaupungissamme, MUTTA mitä tapahtuikaan? Sain eilen paksun kirjekuoren postilaatikkooni. Minut on nyt hyväksytty opiskelijaksi Etelä-Kymenlaakson AMMATTIopistoon :D Merenkulkualalle :DDD

Nuo amiskahauthan tein suoraansanottuna täysin läpällä silloin joskus ennen kirjoituksia, jolloin minun vielä piti kirjoittaa se vähintään kuusi ällää ja päästä suoraan sisään jonnekin oikikseen tai kauppikseen (lääkistä en sentään koskaan ole ajatellut edes läpällä :D). Mulla on joskus aika suureelliset kuvitelmat omista kyvyistäni. Noh, nyt mulla ainakin olisi yksi opiskelupaikka, joka ei kyllä suoraansanottuna pahemmin houkuttele tällä hetkellä... Huoh.

Kävin eilen pelaamassa jalkapalloa pikkuveljeni ja -siskoni kanssa. Oli hauskaa, mutta kyllä se sitten kostautuikin. Nimimerkillä en meinannut päästä sängystä ylös tänä aamuna. Miten voi lihaksiin sattua näin paljon?

Muuten oli kyllä tosi kivaa, varsinkin kun meidän pelaaminen oli lähinnä sitä, että Eemeli oli maalissa ja minä räiskin palloa ympäriinsä. Ja sitten Eemeli kiltisti nouti sen pallon aina jostain puskasta tai päästi säälistä maaliin, jos se edes sinnepäin eksyi :D











Kuntoni on nähtävästi aika huono, kun lihakset kipeytyy tälläisestä ahkeroinnista :D



Huomatkaa uusi tunniste, urheilu.


Sitten kävin myös kirpparilla, tarkoituksena oli ostaa yhdet ihanat, mustat lautaset, jotka bongasin maanantaina. No eiväthän ne tietenkään enää olleet siellä. Olisi vain pitänyt tyynesti ottaa ne mukaan silloin maanantainan ja vaikka taluttaa se pyörä kotiin, niin olisivat säilyneet ehjänä. PASKA.


Ostin sitten lohdutukseksi jalkapallolasin. Kerään muuten Cokis-laseja. 1€.



Luomivärit euron kappale, Afrikka-korut yhteensä euron. En osaa antaa yhtäkään järkevää syytä noiden ostamiselle :D Noi MM-kisat on tainnu vaikuttaa muhun enemmän kuin tajusinkaan...



Kirjat euron kappale, levy 65 senttiä.



Olin eilen muutenkin ahkera! TISKASIN ja sit tein jotain vielä harvinaisempaa...



Nimittäin silitin nuo uudet verhot ja laitoin ne paikoilleen, huomatakseni, että ne on liian lyhyet ja näyttävät muutenkin ihan lakanoilta. Mulla tosin on ollut lakanana verho, joten ehkä tämmönen pieni vaihto ei haittaa... Mut joo, nuo näyttää tosi tyhmiltä. Otan ne pois kunhan jaksan (eli todennäköisesti silloin kun muutan :D). Semmosta eilen! Nyt pitäisi jostain kerätä voimia ja lähteä tallille!
HUOMENNA PROVINSSIIN!










lauantai 12. kesäkuuta 2010

Home sweet home

Minulta puuttuu kokonaan sellainen sisustus-/pesänrakennusvietti. Tai itse asiassa se pesäily/luolailu onnistuu kyllä mainiosti. Minulla on pakonomainen tarve keräillä vaatteita, kenkiä, lehtiä, kirjoja, CD-levyjä ynnä muuta krääsää. Vihaan siivoamista. En raaski heittää mitään pois. En halua laittaa rahaa huonekaluihin, koska nekin rahat voi laittaa vaatteisiin, kenkiin, lehtiin yms.

Ei siis ole mikään ihme, että kämppäni on suoraansanottuna melkoinen läävä. Ja säilytän suurinta osaa tavaroistani pahvilaatikoissa... Tässä näkyy käytävä. Mullahan on niin iso kämppä, että täällä on tämmönen käytäväkin :D


Mun sisustuksen pääpaino on julisteissa ynnä muissa seinäkoristeissa. Seinät on kivoja, kun niihin ei keräydy mitään roinaa.

Vaatekaapit. Huomatkaa mustavalkoinen miesgalleriani keskimmäisen kaapin ovessa.



Vessaa en esittele, se on yksinkertaisesti liian kaamea.









Nukun siis tuossa sohvalla. Tuo on siis puuta, rikki ja siinä on 8 cm paksu patja. Olen nukkunut siinä nyt jo 1,5 vuotta. Voitte uskoa, että selkäni on hieman paskana. Niin ja vihaan noita mattoja.





Ruokapöytä, jonka ääressä ei varmaan ikinä ole syöty, koska siinä ei ole TILAA. Niin ja mikä on tuo Pringles-purkki tuolla pöydän alla?



Iloinen keittiöni :D Yleensä hyvin, hyvin sotkuinen. En vietä tässä osastossa hirveästi aikaani, yleensä käyn korkeintaan tuossa jääkaapilla.




Oon tehnyt taas suuren päätöksen. Yritin tänään siivota, mutta huomasin sen lähes mahdottomaksi tehtäväksi. MUN VAAATTEET JA KENGÄT EI VAAN YKSINKERTAISESTI MAHDU MIHINKÄÄN! Niinpä ajattelinkin taas yrittää pientä ostoslakkoa (viimeksihän se ei onnistunut kovinkaan hyvin) ja keskittyä muun muassa entisten vaatteideni tuunailuun ja kotini sisustamiseen.
Jo tuo sana sisustaminen aiheuttaa kylmiä väreitä :D No, tästä se lähtee! Vinkkejä, vertaistukea ja kannustusta otetaan vastaan.