keskiviikko 1. syyskuuta 2010

This is agressive melancholy



Angst.

Jokaiseen lihakseen sattuu. Tanssijan kroppa on ehkä maailman seksikkäin, mutta sen saavuttaminen on ehkä hieman liian työlästä tälle sohvaperunalle.

Kuuntelin tänään Lapkoa pitkästä aikaa. Kuulosti aika pirun hyvälle. Tosin oon huomannu, et lähes mikä tahansa kuulostaa hyvälle meidän tanssisalin kajareista kovalla soitettuna. Mut joo, tänään makasin tunnin selälläni keskellä sitä salia ja kuuntelin tätä. Oon aika ahkera treenaaja o__O Kyl mä vähän venyttelin.

Näin viime yönä painajaista, missä mun heppanen synnytti kuolleen varsan, jolla ei ollu lainkaan ihoa. Se näytti ihan pullalta.

Sen takia mulla on ollu tänään ihan hirvee ikävä heppoja! Ja kissoja! ♥


Peba ja Maussi ♥ ♥ ♥

Rupean ehkä itkemään kohta. Täällä ATK-luokassa. Ei hyvä.

Huono päivä siis.

Ei kommentteja: