sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Taste in men

Bongasin Nicolen (eiku siis anteeks Merin) blogista haasteen kuumimpien miesten top5-listasta. Okei, musta on TOOOSI ärsyttävää, että nää haasteet kiertää valonnopeudella blogista toiseen, mut tää vaan oli jotenkin hieman kolahtava aihe ;) Ja tosiaan, tarkoitus oli tehdä lista viidestä kuumimmasta miehestä, mut en vaan mitenkään voinu valkata vaan viittä??? Et sori. Tässä mun lista viidestä kuumimmasta miestyypistä.

1. Vin Diesel



No joo, Vin on MIES. Enkä edelleenkään ymmärrä tätä mun juttua siihen.





Mut toisaalta tää voidaan laskea miestyypiksi, koska mähän keräilen niitä Vin Dieselin näköiskopioita. Nyt ollaan vissiin nelosessa menossa?




Tää kuva löyty tänään naamakirjasta, ja oli oikeastaan inspiraation lähde koko postaukselle. Okei, tää kuva on N-A-U-R-E-T-T-A-V-A, mut just siks niin paras. Oon vaan voimaton tän miehisyyden edessä. Sit ku rupeen esittelemään jotain Conan Barbaaria mun tulevana poikaystäväehdokkaana, niin mut saa oikeesti toimittaa hoitoon. Mut ei vielä. (Ne on ne hormonit oikeesti!!!!)



2. Pahikset
Leffat, kirjat, sarjakuvat, you name it. On nimittäin kyseessä MIKÄ TAHANSA, niin voitte olla varmoja, et minä tykkään eniten niistä pahiksista. Pahis, joka onkin oikeastaan hyvis, menee ehkä tietyissä tapauksissa myös.


Cook ♥






Jotenkin en enää ihmettele, miten kaikki mun yläasteen jälkeiset miehet/ihastukset on polttanu. Itehän en oo ikinä ees MAISTANU, ja muutenkin inhoan tupakointia yli kaiken. Mut se vaan on jotenkin niin seksikästä... Ainakin kuvissa.
Sama juttu muuten juomisen kanssa! En siis tarkota, etten olis ikinä maistanu mitään alkoholipitoista (xD), mut en OIKEESTI juo kovin usein. Mut mun miehet juo.
Yks päivä muuten istuin jonkun erittäin vahvasti viinalta haisevan miehen edessä ja oikeesti olin heti ihan jea. Sovitaan, et se johtu siitä, mihin olin menossa, ei siitä ällötyksestä.
Mut yks asia selväks. INHOAN HUMALAISIA MIEHIÄ. Et turha yrittää.
Tajusin muuten, et krapulaiset miehethän on ku tehtyjä mulle! Sopiva sekoitus tupakan ja viinan "tuoksua". Muita bonuksia en halua edes ajatella. Alan pikkuhiljaa allekirjoittaa sen, et mulla ON maailman huonoin miesmaku.



Katottiin muuten tänään Grease! Kenickie on ehkä kyl hotimpi ku Danny...


Mä en muuten oikeesti ees tykkää noin tatuoiduista miehistä. OIKEESTI EN. Mut niistä, jotka tekee mulle ruokaa, tykkään. Se on ehkä tullu jo selväks tässä viime aikoina...

3. Muusikot


Muusikot on vaan seksikkäämpiä ku muut. PISTE.


Miehen ei tarvi olla mitään, kunhan se vaan on lavalla. EI NÄIN! Tiedän, etten ole ainoa, joka kärsii tästä, mut jotain rajaa nyt sentään...
Kuvan henkilö ei muuten liity tekstiin. Tommy Lindgren ois superkuuma vaikka poronkasvattajana. Ja en muuten tykkää yhtään Lapista. Tai poroista.



Yhteistä taivalta jo ainakin 7 vuotta ♥ Pitkäaikaisin ihastukseni for sure.



Soita mulle akustista kitaraa ja mä oon hyytelöä.
Eikä haittaa, jos oot Rob.


4. Jane Austen-miehet



No jumalauta, Mr Darcy! Do I have to say more?



Mr Knightley menee myös. (Oonko muuten ainut, jonka mielestä on jotenkin hämärää, että MYÖS Keiran sukunimi on Knightley?) Ja Johnny Lee Miller Sick Boyna! Ja ehkä jopa omana itsenään??? :O





5. Jalkapalloilijat






Mieluiten englantilaiset...



Öljytyt vartalot ei kyl iske, mut CANNAVARO! Mun lempipelaaja nyt ja ikuisesti, eikä niinkään ulkonäkönsä takia. MM 2006!!!


Ei isukit ei iske, eihän? Voi luoja...



Lukiossa Fernando oli jotain niiin kuumaa. Sillon nää söpöt urheilijapojat oli vielä aika paljon isompi juttu ku nykyään. Tai muuten vaan oli yks seinä tapetoitu tän kuvilla. Mut huom! Se oli sillon, ku kaikki maailman miljoonat teinit ei vielä tienny tätä. Ja sillä oli sillon finnejä (ei sillä, et finnit olis jotenkin hyvä juttu, mut osoitin vain omistautumiseni). Ja se ei ollu naimisissa. Lapsista puhumattakaan.
Mun piti kattoo googlesta onks sillä lapsi/-a. Se siitä tosifaniuskottavuudesta sitten.



Tykkään myös miehistä, jotka koskettelee mahaansa. Ainakin jos niillä on maailman lumoavimmat silmät.



Tykkään Frankistä, en niinkään miehistä, jotka hengailee ilman paitaa. Tiedoks vaan BB-Paul.

Niko S, sä saat mun puolesta heilua pelkissä boksereissa tai vaikka ilkosillas, vaikka sun reidet onkin noin yks kolmasosa omistani, koska oot PARAS.



No ei se viis riitä MITENKÄÄN. Tanssijat on myös kuumia.


Puhumattakaan miehistä, jotka saa mut veteläks pelkällä katseella.



Söpöt pojat on kans jees.

Ja kiltit miehet.

Ja vampyyrit!

Ja lohikäärmeiks muuttuvat miehet, esimerkiks Henkien kätkemä Haku. Näin muuten tässä yks yö unta lohikäärmeeks muuttuvasta Vin Dieselistä... Ei tehny mieli herätä ;)

Ja venäläiset, ukrainalaiset, japanilaiset ja suunnilleen kaikki muutkin Itä-Euroopan ja Aasian asukkaat.

No hei, suomenruotsalaiset! Tosin nykyään mulle tulee niistä vaan vene mieleen.

AMIKSET ♥

No okei, vitsi. En oikeesti tykkää sellasista ERITTÄIN HUONOSTI pukeutuvista, hieman tyhmistä ja kaiken kukkuraks nykyään vielä nuoremmista tyypeistä.

Mut hei, autoilijoista tykkään. Can't help it, ok?


*******************************************************************

Vähän kuulumisia. Saan varmaan jonkun varoituksen ja mut potkastaan ulos täältä asuntolasta, koska klo on 1:51, hiljaisuus (viikonloppuisinkin!!!) klo 22 ja dataan täällä yleisissä tiloissa. Mut hei, ajattelen vaan mun kämppiksen nukkumista. Oon kiltti :))) Niin, ja täällä on kuulemma kamerat... Viime viikonloppuna joku oli kuulemma valvonut jopa PUOLI KOLMEEN. Siis herranjumala.

Oikeesti mun piti vaan kattoa Painajainen perheessä ja vähän datailla mainostauoilla. Oikeesti, en halua ees ajatella niitä kameroita, koska kikatin sille leffalle ihan kippurassa. Mulla saattaa maailman huonoimman miesmaun lisäksi olla myös maailman huonoin huumorintaju. Tai ehkä oon vaan väsynyt. Ja jokuhan noita leffojakin sentään tekee?

En kirjota tänne blogiin enää ikinä mitään, koska tää kääntää ne aina pahimmaks mahdollisuudeks. Nimittäin entinen hottisnaapuri, nykyinen ällötys-ex-naapuri soitti eilen. Ja lähetti viestin. Ja jollain meinas mennä hermot.


Joten luultavasti kohta esittelen teille mun uuden miehen, joka sit tän postauksen ansiosta on Conan Barbaari, jolla on ennestään 15 kersaa. Hahaa!

Tekis mieli hehkuttaa, et se IHANA MIES on noista miestyypeistä öö.. montaa? Mut en viitti, koska sit se ei todennäköisesti enää tykkäis musta.

Varautukaa siis angstipostauksiin!

Niin ja sori, inspiraatio vähän iski. Aina se iskee tällee öisin. Voin vaikka selittää sille asuntolavalvojalle, et mulle maksetaan tästä, JA MUN OLI PAKKO kirjottaa tätä koko yö, et saan mun opiskelukustannukset maksettua. Jep.

Oikeesti on näköjään aika kova sana. Ja mukacoolit englanninkieliset sanonnat joka välissä. Osaan kirjoittaa, niinpä vissiin.

3 kommenttia:

Ronja kirjoitti...

en mäkään ymmärrä mitä niin ihmmeellistä ja seksikästä on miehissä jotka tupakoivat. APUA, mä käyn vaikka universumin läpi vaan että löytäisin jonkun miehen joka polttaisi.

MOENDE kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
MOENDE kirjoitti...

Mä olisin kyl ikionnellinen, jos joskus kiinnostuisin miehestä, joka EI polttaisi... Mut ne on ne pahikset ;)