tiistai 31. elokuuta 2010

Iloinen mummeli täällä hei

Tänään on ollut niin hyvä päivä pitkästä aikaa! No koulussa oli aika hirveetä, koska meillä oli tänään tanssia/muuta urheilua 6x45 min, ja se on HIEMAN liikaa allekirjoittaneelle. Mutta selvittiinpä siitäkin :)



MUN LÄPPÄRI ON KORJATTU! Jes jes jes. Ois vaan pitäny olla puhelin mukana reeneissä, nyt nimittäin soitin sinne vasta niin myöhään et se oli kerinny lähteä... Suonenjoelle nimittäin :( Nyt pitää oottaa perjantaihin tai ens viikon alkuun. Mut pääasia et saan sen takaisin!


Tää asu on maanantailta. Tykkäsin x miljoona.


Tässä yritettiin kuvata mun finniä, mut ei sitä oikein näy :( :D Mun naama on ihan hirveen näkönen tällä hetkellä, se on yhtäaikaa superkuiva ja täynnä finnejä. Se on tää syksy ja muutto. Mun naama kaipaa rutiineja. Mut nyt oon hinkannu sitä noin kerran tunnissa, joten luultavasti se vaan pahenee :D

Toi mekko on uusi, ostin sen lauantaina Kuopiosta kirpparilta, maksoi 50 senttiä :) Mulla olis aika paljon esittelemättömiä ostoksia, mut en ehkä jaksa tehä niistä mitään erillistä postausta, eiköhän ne sit joskus täällä esiinny, jos ovat esiintyäkseen.
Tänään sain vihdoin ja viimein järjesteltyä vaatekaappini sillee, et se jopa mahtuu kiinni ja sain matonkin meidän huoneen lattialle jne. Kyllä se tästä pikkuhiljaa lähtee sujumaan. Musta tulee vielä vannoutunut asuntola-asuja! Tai sitten ei. Jos nyt ees tän vuoden (tai siis 9 kk) selviäis jotenkin.

Ei kommentteja: