torstai 6. toukokuuta 2010

Summer Love

Mulla on tänään ollut ihan kesäfiilis, mikä on tosi outoa, sillä en oikeastaan pidä kesästä yhtään. Tänä keväänä olen kuitenkin fiilistellyt kesää jo ihan kunnolla etukäteen, muun muassa täällä ja täällä. Tänään olen liihotellut ympäriinsä mekoissa ja korkkareissa (siis täällä sisätiloissa :D).


Sain myös älynväläyksen ottaa kuvia upeista kesäsääristäni, jotka ovat jo ehkä vähän päivettyneet sellaisen kevyesti tiseruskettavan rasvan ansiosta. Tai sitten eivät. Mulla ei oo ihan hetkeen oo ollu niin hauskaa ku näitä kuvia katsellessa, joten laitan tähän vaan nää kaks joissa näytän ees joten kuten ihmiseltä. Tää poseraaminen ei oo ihan mun juttu.



Blogeissa on nyt viime aikoina (tai oikeastaan jo jonkin aikaa) ollut häiritsevän paljon kaikkia kynsijuttuja Konad-laatoista itsesekoitettuihin värisävyihin. Omia sormenkynsiänihän ei ole ikinä lakattu, eikä niissä olisi paljon lakattavaakaan... Mulla on nimittäin todella lyhyet kynnet, mikä johtuu ärsyttävästä tavasti pureskella kynsiäni jatkuvasti.


Nyt kesän kunniaksi sitten repäisin ja lakkasin varpaankynteni. Ja kyllä, olen ehkä maailman surkein lakkaaja. Kuvassa kynnet ovat siis juuri lakatut, vaikka näyttävätkin noin kärsineiltä :D
Mielestäni musta on ainut ja oikea kynsilakkaväri.



Etsiskelin tänään myös kesävaatteita vaatekaappieni (huom. monikko) kätköistä. Eihän mulla mitään varsinaisia kesävaatteita ole, vaan ihan samoja käytän ympäri vuoden, mutta silti... :) Tein pientä inventaariota mitä kesällä pitää olla.


- Aurinkolasit. No mulla taitaa olla tällä hetkellä kahdet, joista toiset on rikki ja toiset muuten vaan tyhmännäköiset. Ehdottomasti tarvin siis uusia! Haluan ainakin pilotit ja sitten jotkut värikkäät.


- Bikinit. No eihän mulla ole. Tai on yhdet, joissa ylä- ja alaosa on eriväriset ja joiden yläosa taitaa olla vähän venynyt. Ehdottomasti tarvin siis uudet! En kyl tiedä yhtään millaiset. Ja sit ongelma on se, et mulla on pakko olla kaarituellinen yläosa ja ne taas näyttää ihan rintsikoilta ja en tosiaankaan halua heilua missään alusvaatteilta näyttävissä vaatekappaleissa yleisillä paikoilla. No en mä kyl muutenkaan ui tai heilu bikineissä yleisillä paikoilla, mut silti :D



- Farkkutakki. Mulla on jopa kaks! Tää lähes täydellinen äitiltä pöllitty ja sit semmonen vähän isompi ja tummempi kirpparilta ostettu. Siitä on kuva täällä.




- Värikkäitä T-paitoja ja toppeja. Näitä löytyy kyllä yllinkyllin :) Tosin ehkä noin puolet on niin tiukkoja, etten tule ehkä tänä kesänä niitä päälleni pusertamaan.





Värikkäitä huppareita ja huiveja.
Tää sekoilee nyt jotenkin. Helvetti. No niitä löytyy myös.




50-luku-mekko. ylläoleva yksilö on H&M:ltä. Niin ja saatoin just tilata sen. No kun se oli alennuksessa ja kohta niitä ei olis enää ollu!!!!!




Mulla kyl on jo ennestään jo lähes samanlainen, joten tilasin ton H&M:n mekon sit punasena :) Ja sitä paitsi, tää ei mahu mulle :D Oon käyttäny tätä mekkoa ehkä kerran, vuonna 2007 eräissä häissä. Eiku oho, valehtelin. Tää oli mulla myös lukion kevätjuhlassa ku olin ykkösellä. Oonko mä oikeesti lihonu näin paljon siitä? Voi tsiisus.


- Kenkiä.No muutamat ihan ok:t ballerinat löytyy, mut värikkäät korkkarit olis ihan jees :)


- Shortseja. Mulla on muutamat ihan asiansa ajavat. Ja sit ne vaaleat farkkushortsit on vielä vähän työn alla. Ei kauaa enää, I promise! Nyysin nimittäin tänään tallilta yhet sakset ;)


- Hameita ja mekkoja. No näitä tunnetusti piisaa :)

Ei kommentteja: