sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Meno oli siistii


Tää viikonloppu on ollu kyl melkonen... Oon nähtävästi tullu nuoreks jälleen, ku onnistun koko ajan telomaan itseeni, kuten kuvasta näkyy ^^ Tuo on siis poninpuremajälki... Ihan kivasti kun oli kuitenkin talvitakki ja huppari siinä välissä ja silti sai mut verille. Oli vissiin ihan tosissaan se :D Tää on ihan kauheeta ku joka paikkaa kolottaa... Oon niin kauan onnistunu olemaan rauhallisesti. Nuorena nimittäin rikoin itteeni ihan jatkuvasti ja mulla on muuten vieläkin voimassa mun isäpuolen mulle ottama kaiken kattava vapaa-ajan vakuutus... :D


Tässä eilisen illan asu, kaks eri värivaihtoehtoa. Tuo ylempi kuva on siis todenmukaisempi, koska nää kuvat on otettu myöhään illalla. En tiiä miks toi alempi kuva on noin kirkas, mut siitä näkyy vähän paremmin noi vaatteet. Kuvista kiitokset Jondelle :)



Laukku ja saappaat kirppari, mekko ja nahkatakki H&M, vyö Mexx(kirppari), kauluspaita Jack & Jones (kirppari). Niin ja sukkahousujen ostopaikasta ei tietoa/muistikuvaa :D
Olin siis eilen siellä Henkassa keikalla. Oli kyl tosi kivaa! Keikkailemassa olivat Are, Edorf, Hannibal ja Stepa. Tykkäsin kaikista ihan superisti. Mun piti kirjoittaa kaikista kaikkee kivaa, mut yllättäen tässä kuvien laittamisessa kesti ihan liian kauan. Työt kutsuu. Hermot menee!
Onneks näitä kuvia on PALJON. Linkitin muutaman hyvän biisinkin :)

Are - Pitäis varmaan (tää on mun uus tunnusbiisi)
"ei oo pyykilautavatsaa, enemmänkin pesukone
mun pitäis varmaan alkaa siivoomaan, paikat kiillottaa,
tiskata esim. kerran viikossa,
ei vaan kiinnosta miltä kämppä näyttää,
se on vitun sama, ei siellä kukaan tuu käymään"









Hannibal & Joku Roti Mafia - Puuratti (feat. Stepa, Edorf & Tykopaatti)

"kun tartun puurattiin, öiseltä kadulta mimmi messiin,
sano hänelle, hyppää kyytiin,
ei tarvi kuluttaa kauniita kenkii (:DDD)
ja meno on siistii"





Hannibal & Joku Roti Mafia - Kuten Funkadelic
Tää oli niin hyvä livenä!


Ei kommentteja: