tiistai 25. toukokuuta 2010

Kun haluat ammentaa tähtitarhasta, heitä sanko korkealle.

^^ Mietelause päivän kauppakuitista. On se K-Market vaan syvällinen paikka.

Tänään tapahtu kaikkea kivaa ja silti mua vitutti koko päivän ihan suunnattomasti KAIKKI. Sää oli kiva, vihdoinkin loppu ne ahdistavat helteet! Mua ei yhtään haittais vaikka koko kesä olis tämmöstä viileetä. Ja sadekin on varsin mukavaa. Ihanan sään vuoksi jaksoin jopa pitkästä aikaa panostaa meikkaamiseen. Helteellä ei oikein viitsi meikata kun hiki valuu koko ajan pitkin naamaa ja sit ne leviää jne. Toi nyt ei tuossa kuvassa näytä juuri miltään, mutta oikeasti tuo silmämeikki oli aika vahva. Ainakin minulle siis :D Ja sit mulla oli huulipunaa!!!! Tai no tuo nyt on jotain tuollaista lasten harjoittelukamaa, mutta kuitenkin :D Laatumeikit!



Tää kuva oli edustavin o__O voitte siis vaan kuvitella millasia ne muut oli. Toi paita ei oikeesti ollu ihan noin teltta miltä se tossa kuvassa näyttää. Ja tiedän et sukat korkkareiden kanssa ei oo kovin jees, mutku nuo hiertää... Edellisetkin rakot vielä jaloissa.
Niin ja wohoo, kokeilin tänään ihan huvikseni koon 38 farkkuja, jotka oon viimeks mahtunu mulle joskus lukion alussa. Ne SOPI. Mitä helvettiä? Ei rahaa, paljon töitä ja pyörällä/kävellen joka paikkaan-dieetti toimii vissiin aika hyvin o__O.


Onneks otin nahkatakin! ei muuten ollu yhtään kuuma ees pyöräillessä ja sit ku kotimatkalla yllätti kaatosade, niin oli ihan kiva kun oli tommonen takki, joka kestää ees vähän vettä...


Meikitkin kesti, vaikka olin aivan litimärkä kotiin päästessäni :D
Tänään oli pitkästä aikaa onnistunut kirpparireissu! Oon käyny siellä ainakin kolmesti ostamatta mitään, ja se on jo kuulkaas melkoinen saavutus ;) Mut tänään löysin vaikka mitä! Okei, kolmea lukuunottamatta kaikki ostokset oli samalta myyjältä, mutta ei se mitään :D Mut paikkakuntalaiset hoi, kannattaa käydä siellä kirpulla nyt! Siellä oli esim. ihanat punaiset nilkkurit eurolla (mulle liian pienet) ja ihan kivoja 34/XS-kokoisia vaatteita (edes tämän ihmedieetin jälkeen en moisiin kokoihin änkeydy :DDD). Tavoitteena oli löytää jotain kivaa tuleviin kesäjuhliin, mulla ei ole oikein mitään juhlavia vaatteita taikka KENKIÄ. Tarvitsen siis ehdottomasti täydennystä vaatekaappiini. Noh, asiaan.




KENKIÄ. SAAPPAITA, jee. Ihan mahtavia löytöjä, meinasin naama haljeta, kun hymyilytti niin paljon :) Adidaksen sisäkenkulit eurolla, ja kahdet suomalaiset nahkasaappaat, yhteensä 5 euroa. Nuo mustat muistuttaa todella paljon niitä mun ruskeita luottosaappaita, joten varmasti tulee pidettyä paljon. Ja noissa ruskeissa on kivat lörttövarret, tuollaisia saappaita mulla ei vielä ennestään ollutkaan.




Elloksen lyhythihainen kauluspaita, ilmaiskorista. Siis toi on ihan uudenveroinen, en ymmärrä. Niin ja rintsikat näkyy taas kivasti läpi, anteeksi, olin laiska :D






Näissä saappaissa on tuossa edessä pystysauma, se on ainut vähänkin huonompi asia, mitä oon näissä huomannut. Maksoivat 3 euroa.







Oon ihan rakastunut tuohon hameeseen. Se on villasekoitetta. alunperin H&M:ltä ja maksoi 3 euroa. Väri, materiaali ja malli ovat aivan täydellisiä, en malta odottaa syksyä. Vielä kun pääsisi jonnekin opiskelemaan, tämä olisi täydellinen kouluhame. Tai luentohame ;)



Puhdasta täydellisyyttä yksityiskohtia myöten :)





Ostin myös Gina Tricotin pitkän neuleen, maksoi 3 euroa. Tykkään noista kultaisista yksityiskohdista. Oon niin tulossa vanhaksi :D


Tätäkin kuvaa katsoessa on niin SYKSY, TULE JO - olo. Rakastan syksyä yli kaiken. Tää neule, farkkulegginssit ja ruskeat saappaat, siinä olisi taas yksi syksyinen kouluasu. Ikävöin ehkä vähän koulua, sinne oli aina niin kiva pukeutua :)



Näissä ruskeissa saappaissa oli tämmöinen kiva nyöritys takana :)



Tämä on ehkä yksi maailman kauheimpia yhdistelmiä, mutta halusin kuvata mahdollisimman monia ostoksia samassa kuvassa. Tykästyin niihin shortseiksi leikkaamiini vaaleisiin farkkuhin niin plajon, että kun nämä kolme euroa maksaneet yksilöt tulivat vastaan, niin ei paljoa tarvinut miettiä :) Mulla oli muuten tämmöset just samanlaiset yläasteella, ne oli vaan vähän pienempää kokoa. Niin ja ne makso 69,95 €. Miten oon joskus voinu maksaa yhdestä vaatekappaleesta noin paljon??? :D Näitä oli muuten jos valmiiks kavennettu, hyvä. Halusinkin tommoset vähän pillimäiset. Tosin vyötärölle en ehkä tarvis mitään kavennuksia.


Betty Boop-paita, 1 €! Väri ei ehkä oo ihan minua, mutta mitäs pienistä.



EIKÖ OO IHANA???? H&M:n pitsimekko, 5 euroa. Tää on niin ihana, voi rakkaus. Ja tää on ehkä vähän sitä kesäjuhlatyyliä, mitä olin ettimässä... :)



Ilmaiskorista tarttui mukaan myös tälläinen hame, jota tosin aion käyttää mekkona. En kyl huomannu siinä mitään tuollaisia tahroja? :O Mitä ihmettä. no anyway, tuo helma on kiva.



Siis kävin ihan kattomassa, että onko tuossa jotain tahroja, mutta ei ainakaan näillä silmillä erottanu! Et en tiiä miten tuosssa noita läikkiä näkyy... Heijastaiskohan ne jotain valoa tai jotain?
Mut joo, semmosia ostoksia tällä kertaa ja rahaakin meni se pyöreet kakskymppiä :) Saa nähä miten vararikossa oon taas kohta. Mut joo, mitäs tykkäsitte ostoksista? Ihanaa muuten ku on tää blogi, eihän kukaan jaksais kuunnella mitään mun mekkoihkutuksia koko aikaa. Kävin tänään myös leffassa, mut siitä lisää huomenna, nyt on pakko mennä nukkumaan. Kello on jo yli kaks :S
Päivän tunnusbiisi!


One time we lived
Like the time would never end
And now it breaks
Those left alone again
And while the waters course
By the old and pale light
See just what I've lost
And die into the night

I remember the way you looked
The sun had set
The lights were down
I remember the light in your eyes
Do you remember at all?
Do you remember at all?

Isn't that what we wanted?
Isn't that what we wanted?
isn't that what we had?
Do we know what we need?
Now that is gone

Ei kommentteja: