sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Eräänä yönä meren rannassa tapasin kohtalon

Mulle ei oo nyt lähipäivinä tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista. Vappu oli ja vappu meni, ei vaikuttanut minun elämääni mitenkään. Paitsi että mun piti tallustella lauantaiaamuna pari tuntia vesisateessa ponia taluttaen ympäri toria :D Mut ihan kivaa oli. Ja rikas olen kohta.




Tämmösiä asuja mulla on näkynyt :D Tässä postauksessa ei (taaskaan) ole päätä tai häntää, mutta mulla ontylsääenkäsaauntajasillee.

Päivän biisi: Pekka Streng - Kohtalo


Katottiin tänään tallilla äitin kanssa joku dokumentti tuosta Pekka Strengistä. Sit siinä oli semmonen pätkä sen päiväkirjasta, missä se selitti jotain ihan hämyjä juttuja muurahaisista. Äiti oli ihan in lööövenä siihen.
Minä: No tuo on ollu kyllä varmasti aineissa tuota kirjoittaessaan.
Äiti. Miten niin? Voi sitä muutenkin olla luova. Sinä oot kyllä semmonen konservatiivinen tantta, että joskus musta tuntuu et oot vanhempi ku minä.
Televisio: Pekka kokeili myös huumeita. Varsinkin hasis oli kova sana.
Minä: * voitonriemuinen hymy*
Mut pilvessä tai ei, nää biisit on mahtavia.

P.S. Muokkailin vähän banneria.

Ei kommentteja: