lauantai 22. toukokuuta 2010

Trouble seeker

Moimoi, eräs laiska bloggari täällä taas. Mulla on ehkä ideat ja jopa kuvatkin noin viiteen miljoonaan postaukseen, mut en jaksa toteuttaa niitä :D

Osaankäyttääkameraa.com. Siis tätä kuvaa ei oo muokattu mitenkään, en ymmärrä miten onnistuin taas ottamaan tälläsiä.

Tässäpä upea päivän asuni :D Ja nuo lasit on päässä ku kokeilin niitä just ku laitoin kameran päälle, niin ne jäi sit päähän...


Mulla on ongelma. Tai siis monta, mut yks niistä on se, et mun pitäis tehä mun yo-mekko loppuun. Aloitin sen tekemisen semmosella kansalaisopiston kurssilla, mut se loppu ennen ku sain ton valmiiks. Tai olisin mä sen ehkä kerinny tehä jos en olis lintsannu niin paljon.


Mähän sain oman ompelukoneen joululahjaks viime jouluna. As you see, en oo vielä ees avannu tota pakkausta... Huoh.



Tää mekko on siis tosiaan aika vaiheessa vielä. Tavoitteena olis semmonen 50-luvuhenkinen kellohelmamekko, malli on aikalailla sama kuin tässä Nelliinan mekossa. Ongelma on vaan se, että en osaa laittaa edes lankoja koneeseen :D Kunnianhimo on hyvästä joo, mutta realismi olisi joskus kova sana. Tai itseasiassa aika usein.
Tänään luvassa vielä piipahdus töissä ja sitten helluntaiheilaa metsästämään! ;) Oon jo valinnut illan asun, siitä tulee myöskin melko 50-lukumainen. Tässä vähän innoitusta muille 50's-faneille! Olisinpa yhtä taitava ompelemaan kuin Seinäruusunen.

HAUSKAA ILTAA KAIKILLE JA MUISTAKAA: Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena jono! ;)

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Hei kannattaa tutustua siihen ompelukoneeseen vähän, mä sain kans joululahjaks ja kokeilin sitä heti ku sain sen. Mulla meni maaliskuuhun asti, ennen ku opin käyttämään sitä :DD Eli sun mekko on valmis.... elokuussa?

MOENDE kirjoitti...

Joo no mä luulen et mulla menee se kolme vuotta... Saa nyt nähä mitä tosta tulee. Pitää ehkä joku varasuunnitelma/-mekko hommata.

Anna kirjoitti...

Täällä ois yks keltanen.... halvalla lähtis :D Samoin se ruutunen joka mulla oli Saran ristiäisissä!

MOENDE kirjoitti...

Mä luulen et ne on mulle ehkä vähän pieniä... :D