keskiviikko 12. toukokuuta 2010

My way home is through you

Jeppistä jee. Olin eilen siellä soveltuvuuskokeissa, enkä päässy jatkoon. En yllättyny. Äiti oli pyörtyä onnesta :DDD Sit se koko kotimatkan puhu vaan mun tulevasta akateemisesta urasta. Niin ja laulo Eminemin mukana o__O Olisin ehkä voinu elää ilman sitä kokemusta.

Käytiin sit kotimatkalla Ideaparkissa (kävin siellä ekaa kertaa mun elämässä :DDD). Keräsin tietty mukaan kaikki ilmaislehdet, nää on niin parhaita. Tosin Cityssä kerrottiin vaan Tampereen yöelämästä, mutta kestän ehkä sen. Ja City Style! Meinasin kuolla kun en muistanu hankkia sitä edellistä.

Sitten kun mulla oli yhtäkkiä ylimääräiset viiskymppiä käytössä, niin pitihän sitä vähän juhlistaa :D Hyvät valikoimat oli muuten tuolla Ideaparkin Swampissa ja mukava myyjäkin vielä :) Niin ja sitten kun olin niin rahoissani, niin ilmottauduin lauantaiks estevalmennukseen. Ja sit mun pitikin maksaa bensoja niillä lopuilla rahoilla, niin nyt mulla ei olekaan sitä rahaa. Ja palkka tulee vasta ens viikolla. O-ou.


Sain nyt hankittua tuon viimeisenkin pääsykoekirjan! Ekoihin pääsykokeisiin on nyt 15 päivää, vois ehkä pikkuhiljaa aloittaa sen lukemisen... Ja sit ostin tommosen Ratsastajan avut-kirjan, kun niissä mulla on kuulemma kehittämistä. Ja sit Babette Colen Lady Lupiinin käytösopas.


Nää Babette Colen kirjat on niin parhaita. Iso sydän nyt tähän.




Aattelin alkaa keräämään näitä.



Ja tää makso tosiaan vaan 2€.






Maussi oli niin onnessaan mun kotiinpaluusta, että se päätti pukeutua supersankariks.






Oikeesti, kuinka HÖLMÖ voi kissa olla? :D
Tänään on muuten ollu outo päivä. Heräsin yheksältä kun mun piti lähtee hakemaan autoa porukoilta. Mun pitää siis tänään taas vaihteeks kuskata noita lapsosia kun porukat lähti raveihin. Mut suostuin, koska nyt saan popittaa tuota Huge L:ää autossa :P Ja sit siivosin sen auton vapaaehtoisesti, kun mun kävi sitä niin sääliks. Autoillahan on tunteet jne.
Päivän tunnari: Huge L - Autotune

Ei kommentteja: