lauantai 29. toukokuuta 2010

Apua.

Mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tää koko lakkiaisrumba ja ylioppilaaksi tuleminen. Ensinnäkin, mua on onnitellu VÄHINTÄÄN 5 ihmistä joka päivä sen jälkeen ku ne tulokset julkistettiin. Mitä helvettiä mun pitäis vastata, kun kaikki on ihan et vau, hieno saavutus. Ylioppilastutkintoa arvostetaan nykyään niin vähän, että eipä siinä paljoa onnittelemista ole. Ja hieman nauratti, kun yks setä hehkutti vaikka kuinka kauan kuinka hieno saavutus tää on ja että "se vaatii kyllä tosi paljon lukemista". Ai vaatii vai? Enpä huomannu. Kyllähän se joillekin on oikeasti hieno saavutus, mutta itseäni en kyllä voi paljoa kehua tuosta. Läpi kiemurreltiin sieltä, mistä aita oli matalin :D Sit kaikki kyselee koko ajan, et miten ne kirjotukset meni ja mitä aion nyt sit tehdä. Kiva siinä sit mutista et siinähän ne meni ja että en todellakaan tiedä mitä nyt teen...



Ois muuten tosiaan kiva keksiä jotain mielekästä ja rahaatuottavaa tekemistä nyt kesäks ja varmaan vielä ens vuodeksikin. En nimittäin hirveästi usko kouluunpääsemismahdollisuuksiini. En kyl yhtään haluais pitää mitään välivuotta, mutta pakkohan se sitten on, jos ei mihinkään pääse. Jos sen aikana sitten löytäis jonkun ees kaukaisesti kiinnostavan alan, vois löytyä sitä motivaatiotakin ihan eri tavalla jos ees vähän kiinnostais se tuleva ala :) Ja sit mulle tuli vihdoin ja viimein tää varamekko. Niin tietenkin siinä oli kaks reikää. Eli nyt joudun palauttamaan tän H&M:lle (apua, en osaa. Oon oikeesti vähän tyhmä.) ja nyt mulla ei oo ees varamekkoa! Joudun ehkä astelemaan sinne muiden rinnalle jossain vanhassa mekossani. Ja en voi enää ostaakaan mitään, KOSKA MINULLA EI OLE YHTÄÄN RAHAA. Sit pitäis ostaa myös se lakki, värjätä hiukset ja olis ihan kiva leikkauttaakin nää, kun on toi lyhyt sivu vähän ylikasvanut... Että jee, meen varmaan paikalle alasti, hiukset juurikasvuineen hulmuten ja laitan päähän jonkun kuusenoksan. Naturel look ;)


Mulla on ihan hemmetin tylsää. On lauantai ja mulla ei oo huomenna töitä!!!!! Ja istun kotona. Plääh. Oon tosin ollu nyt kahtena viime viikonloppuna juomassa (ja töissä :D), joten ihan hyvähän se on välillä vähän rauhoittua. Mutta kun on tylsää. En tykkää tästä, ennen en käyny ikinä missään ja olin ihan tyytyväinen. Mut en mä nyt tietenkään hirveesti vois rellestääkään, kun ei oo rahaa taikka rellestyskaveria :D Mutta silti, mööh.


Oon nyt sit siivonnu (mistä voi ehkä päätellä miten epätoivosella tuulella oon) ja yritin pitää samalla jalassa noita joskus ajat sitten ostamiani kenkiä, jotta ne vähän venyis. Itseasiassa noi on aika hyvät nyt, eli venytystä ei pahemmin kaivata, MUTTA en osaa kävellä noilla yhtään... Hoipertelin noilla sen 5 minuuttia ympäriinsä ja sit päkiät ja pohkeet huusi hallelujaa sen verran kovaa, että tulin vähäks aikaa lepäilemään tähän sohvalle :)
Päivän tunnari: Ramones - I don't want to grow up

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi naturel-lookhan kuulostaa hyvältä. :D Ainakin erottuisit joukosta.

MOENDE kirjoitti...

Lily: Joo! Erotun luultavasti joka tapauksessa, kun mun mekko ratkeaa ketken kaiken tai jotain :D