tiistai 18. toukokuuta 2010

Ei keksi

Heippa!

Tämmösellä asulla olin liikenteessä tässä joku päivä (eilen? Aika menee niin nopeasti!). Eli viimeinkin pääsin yhdistämään nämä kirpparilöydöt, jotka mielessäni yhdistin jo ennen ostamista :) Ruutupaita kirpparilta (Ellos), farkkushortsit itse kyhätyt Onlyn farkuista, jotka siis olivat myöskin kirpparilta ja kengät myöskin kirpparilta. Tässä lauseessa ei nyt tainnut olla oikein päätä eikä häntää, mutta antaa olla. Oon vähän väsynyt.

Siis mulla on tosi kiinteät reidet, kuten kuvasta näkyy :D




Nää kengät on niin ihanat! En millään raaski käyttää näittää ku korkeintaan kerran vuodessa, ettei nää vaan kulu.




Kissat sai uuden lelun.





Ne tappeli siitä, kumpi saa olla tuolla luolassa :D




Peppi voitti.



Huh huijaa. Tänään olin koko päivän töissä ja sit kävin vielä LENKILLÄ. Huomenna tänne olis tulossa jotkut remonttireiskat ja kämppä on kaaoksen vallassa. Kerkeenhän mä vielä aamulla siivota, kerkeenhän? Kuitenkin herään siihen et jotkut ukkelit tulee yleisavaimella sisään ja mä täällä nukun hyvin vähäisessä puvustuksessa. Kauheeta muuten, kaunakohan toi pattereiden vaihtaminen kestää? Kamalaa jos mä joudun pitämään tän kämpän siistinä useamman päivän. Viikoista puhumattakaan!!!

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Vaihtaako ne kaikki patterit? :D Kai siihen nyt pari päivää menee? Hahaha!

MOENDE kirjoitti...

No siis käsittääkseni kaikki uusitaan, mut tää oli vasta joku katselmus, missä ne mittaili niitä jne. Et ne nyt sit jossain taloyhtiön kokouksessa vielä keskustelee asiasta. Eli toivottavasti se vaihto-operaatio olisi ajankohtainen vasta syksyllä, kun minä en toivottavasti enää asu täällä :D

Anonyymi kirjoitti...

Heheh, ei meidän katit koskaan oleilleet tuolla kopissa :D hyvä et kelpaa, se ylätaso on tosiaan vähän kiikkuviboilla varustettu et toivottavasti kestää!

MOENDE kirjoitti...

Joo, huomasin kyllä, mut eipä nuo oo hirveesti siinä päällä hyppineet. Eikä raapineet :( Tuolit on edelleenkin kynsienterotuksen uhreja.