torstai 13. toukokuuta 2010

Be careful what you wish for...

... 'cause you just might get it.

Oon niin pulassa. Yllättäen en olekaan kiinnostunut eräästä henkilöstä, vaikka luulinkin niin. Kyseinen henkilö on kuitenkin erittäin ihastunut minuun. Voi paska, mitämitämitä mä teen?


Eilen olin pitkästä aikaa jossain tekemisissä muidenkin ihmisten kuin työkaverien/perheenjäsenten kanssa. Ensin lähdin ihan viattomasti kävellen ja juomatta kavereiden kanssa "piknikille" rannalle ja sitten jotenkin illan aikana ajauduin mm. ajamaan autoa, juomaan ja Carneen. Oli kyllä ihan mielenkiintoista, kyseisessä baarissa ei ollu oikeastaan ketään ja me kökötettiin koko ilta samassa pöydässä telkkaria katsellen ja esimerkiksi kirjallisuudesta ja politiikasta keskustellen. Oli kyl tosi hauskaa! :)


Ensimmäistä kertaa tänä vuonna paljastin myös upeat sääreni ;) Vähän kylmä tuli kyllä loppujen lopuksi, mutta onneksi nuo korkkarit alkoivat hiertää ja mun piti käydä vaihtamassa kengät. Ja siinä sivussa tietenkin myös muut vaatteet :D

Hame ja Lapko-paita ovat kirpparilta, kengät Andiamosta ja koru Bikbokista. Tuo korukin hiersi kaulaa :( Kaikki oli ihan huonosti :D Mun kaikki vaatteethan on oikeastaan kirppareilta tai H&M:n nettikaupan alennuksista...
Tämmöinen mekko mulle on tulossa vielä!



Ei ihan vastaa tuo väri todellisuutta :DDD Mut tuo malli on T-Ä-Y-D-E-L-L-I-N-E-N. Tää "harmaa" (eli vaaleanruskea) mekko on kokoa 40 ja tää on kyl hieman tiukka tuosta edestä... Tuo pinkki on tulossa mulle koossa 42, joten toivottavasti se on parempi! Nää makso 12,45 kappale.




Ihanat Maija Poppas-kengät! Nää on niin ihanat, väri ja kaikki! Ainut pieni miinus on sikakorkea korko, joka vaatii hieman totuttelemista... Hinta 19,95.













Näytän kyllä niin emännältä :D Tää mekko on sit sitä kokoa 42 ja tää on kyl vähän turhan löysä tuosta vyötäröltä... Sen voi korjata oikeastaan vaan vyöllä, koska tuossa on takana sellasta kuminauhaa, joka kuitenkin löystyy jos tuota kaventais. eikä mulla kyl olis ehkä taitoakaan. Kattoo nyt. Makso 12,95.




Ärsyttää ku just on täydelliset kesämekkokelit ja mun kroppa on tämmönen pahoinpidelty. en tosiaankaan kehtaa kulkea yleisillä paikoilla hakatun näkösenä... Toivon totisesti, et tuo parantuis ylppäreihin mennessä, mutta en usko. Eli mekkosuunnitelmat vähän kusee.



Sit on vielä tämmönen musta tyllihame, pakkohan tämmönen oli saada kun näitä oli vielä palannu myyntiin, tosin vaan koossa 38. Mut hyvin istuu :D


Semmosta. Oon nukkunu viimeisten 4 päivän aikana yhteensä 15 tuntia ja olo on sen mukainen. Eilen yritin avata ulko-ovea autonavaimilla ja ihmettelin et miks ei onnistunu... Pitäis ehkä nukkua jossain vaiheessa. Viime yönä nukuin ruhtinaaliset 3 tuntia ja jopa tuossa ajassa heräsin pari kertaa. Piti nimittäin tarkistaa et hengittääkö eräs bed&breakfast (mun tapauksessa paskanen patja ilman aamiaista)-vieras vielä. Mä en nimittäin oo imuroinu ihan hetkeen ja asun kuitenkin pienessä yksiössä kahen kissan kanssa.
Minä: Tää patja on sit vähän karvanen ku kissat aina nukkuu sen päällä.
Vieras: Mä oon muuten allerginen kissoille.
Minä: Mitä? Ootsä saanu ihan jonkun allergiakohtauksen.
Vieras: No eiii, yhesti vaan en saanu henkee sen jälkeen ku silitin kissaa.
Minä: No, sä sit kuolet tänne.
Vieras: No tuleepahan siedätystä. Jos siis selviän hengissä.
Mietin kyl siinä nukkumaan mennessä et onko mulla jotain vastuuta jos joku vieras kuolee allergiakohtaukseen mun kämpässä :DDD

Ei kommentteja: