lauantai 8. toukokuuta 2010

Shy Guy

Kysymys 1. Jos tyyppi on jo klo 23.01 niin humalassa, että soittaa mulle, niin se ei ehkä oo mun tyyppiä? Eihän? No selvästi sillon just on :D

Kysymys 2. Miten sanotaan jollekin sillee nätisti, et joo, oot ihan hyvännäköinen, kiva jne, mut en oo nyt kiinnostunu mistään suuremmasta? Ja siis suoraan sanominen ei tietenkään ole vaihtoehto.

Kysymys 3. Apuaa. En selviä tästä. Siitä on niiiin kauan ku oon joutunu edes miettimään mitään tälläsiä juttuja. Just ku mulla alko olemaan homma ees suurinpiirtein hanskassa :D





Ja nyt oon valvonu niin myöhään, että mun pyhillä päätöksillä ei ees ollu mitään merkitystä. Siis noin niinku työvireyttä ajatellen.

Ja muuten, jo 7 lukijaa! Mahtavaa! Kun 10 tulee täyteen niin lupaan... tai no en lupaa mitään :D Mut ehkä järjestän jonkun yllätyksen tai jotain. Öitä nyt. Viimein.

Tosin ehkä nääkin 7 kaikkoaa viimeistään ku näkee tän postauksen...

Ei kommentteja: