lauantai 10. huhtikuuta 2010

I love Stockholm

I'm back. Oli muuten aika mahtava reissu kun nyt näin jälkikäteen ajattelee. Laitan tähän kuvitukseks vaan näitä päivän asuja, kun ketään tuskin kiinnostaa jotkut laivakuvat. Otin kuvia vaan jostain laivoista koko reissun ajan :D

Tässä ollaan vasta menomatkalla ja tauolla jossain ABC:llä. Noi sukat näyttää varsin ihiguilta. Mun koko reissun pukeutumisen teemana oli asuun sopimattomat sukat.
Okei, tässä menomatkan bileasu, ja muuten ainoa bileasu, koska tulomatkan bileasuani en muistanut kuvauttaa. Pukeuduin silloin tosin uusiin vaatteisiin, joten voin esitellä kyseisen kokonaisuuden sitten ostosten esittelyn lomassa. Kyseinen tilaisuus on luvassa huomenna. Joo ja tosiaan, tässä asussa mulla on vaan paita ja farkkulegginssit :O Helvetti, aina sitä tekee just omia mielipiteitään vastaan. Mut siis ei pahan näköstä mun mielestä. Mulla on vaan niin hyvä perse ;)




Siis toi otsis on suoristettu joku pari tuntia ennen tän kuvan ottamista o__O Oli vähän kostea keli. Käytiin muuten peräti kolmella kirpparilla, joista yksi, eli toi Myrorna näkyy taustalla. Oli siistiä. Ja mulla oli tosiaan vaan noi yhdet (!) kengät mukana. Olivat kyllä hyvät ja toimivat, mutta toi 12 tunnin kävely ympäri Tukholmaa teki tehtävänsä; mulla on vieläkin jalat ja pohkeet ihan sairaan kipeinä. En oikeesti pysty kävelemään normaalisti.




Tulomatkalla eräällä oli hieman bilefiilis jo ennen TaxFreessä vierailua, mikä vain vahvisti olettamustani siitä, että tarpeeksi suuri väsymyksen taso korvaa humalan mennen tullen. Tälläsessä kasarivaikutteisessa asussa kipittelin ympäri laivaa käkättäen noita-akkamaisesti (mulla on tapana saada sellasia käkätyskohtauksia tarpeeks väsyneenä). Illan vireestä ja luulenpa, että myös tästä asusta johtuen multa kysyttiin TaxFreessä paperit ensimmäistä kertaa ikinä! :O Mut eipä siinä mitään, eka kerta ku mulla oli ikää :DDDD Tää asu ristittiin After Ski-asuksi. Ja mulla on toi pipo, koska en jaksanu laittaa hiuksia.
Pakko vielä avautua sen verran perjantai-illasta, että muuten oli ihan todella, todella hauskaa, mutta siellä oli maailman huonoin dj! Se ei TIENNYT CAPTAIN JACKIA! Eikä suostunu soittamaan Baibi älä vonkaa:ta. No okei, se oli ihan ymmärrettävää, koska siellä soitettiin vaan enkunkielisiä biisejä, mut silti. Scatmania päästiin sentään lopulta tanssimaan! Illan aikana sain päälleni vain yhdet kaljat, mikä aiheutti ihanan limaisuuden tunteen ja HAJUN loppuillaksi :D Mut oikeesti, mun hiukset on tuntunu jotenkin tosi pehmeiltä ton välikohtauksen jälkeen. Onks kaljalla jotain parantavia vaikutuksia hiuksiin? :D
Tapasin siellä myös motoristimiehen, joka oli myös bluesbändin laulaja ja kutsu mut ajamaan harrikoillaan... Ja sit jutusteltiin (tai siis huidottiin ja tuherreltiin nenäliinoihin) ruotsalaisten kuurojen sählynpelaajien kanssa. Voi kun ne oli söpöjä! Miks ruotsalaiset miehet on aina niin hotteja? Haluan ehkä muuttaa isona Ruotsiin.




Tää asu on ehkä hirveintä mitä oon ikinä päälläni pitäny - ja se tosissaan meinaa jo jotakin kun miettii mun työvaatteita... Huomioikaa erityisesti pipon ja aurinkolasien yhdistelmä (eikä ollu ees krapula!), punaiset VILLASUKAT ja housuttomuus.





Eiku oho, olihan mulla shortsit. Ne on vaan vähän lyhyet. En oo ennustaja, mutta voisin aika varmuudella sanoa, että noita shortseja ei tulla näkemään mun paljaiden säärten/reisien kanssa IKINÄ. Mut siis joo, hauskaa oli. Ostoksiakin siunaantui ihan mukavasti, niistä tulossa esittely huomenna.
Päivän levy: Olavi Uusivirta - Preeria
Tää on niin hyvä. Tykkään vaan Olavista niin paljon. Kuunnelkaa, löytyy Spötifystä kyllä.
Sana vain ja olet onneton
Sana vain ja lähdet lentoon


näin unessa Jumalan selän
istui Saatana vieressä hiljaa
ja silloin tiesin: mä elän
vaikka huomenna oisin viljaa


Ei kommentteja: