sunnuntai 23. toukokuuta 2010

And today the millions cry, we eat and drink while tomorrow they die

Olen niin koomassa. Nukuin viime yönä ehkä yhteensä kaks tuntia ja nekin ihan älyttömän huonosti. Tänä aamuna kävin pirteänä ja reippaana töissä ja sen jälkeen olen jumittanut tässä koneella ja mättänyt sipsejä. Ja mä en ees tykkää sipseistä. Nyt on ällö olo.

Tässä eilisillan asu, josta itse tykkäsin tosi paljon! :) Epätavallisen värikäs vain minulle. Paita, hame ja sukkikset H&M, vyö ja kengät kirpparilta.

Mulla oli eilen oikein kamera mukana, mutta ei tullut oikein otettua kuvia. En yksinkertaisesti muistanut koko kameraa. Ja musta sellaset epämääräiset ryyppäämiskuvat on aika turhia. Musta ei kyllä nyt oikein ole sellaseks nykyajan teiniks, joka kuvaa itseään ja kavereitaan jatkuvasti ja kaikkialla, ja sit vielä muokkaa ne julkaisukuntoon. Valitan. Muuten oli aika teinimeininki, kun istuttiin pussikaljalla (laukkusiiderillä) tuolla rannalla. Siitä ilta jatkui taas kerran Carneen, jossa olen nyt kahden viikon sisällä käynyt kahdesti. Pelottavaa! Ote lipsuu ja pahasti. Portsaritkin jo muistaa mut, ei tarvi enää ees henkkareita näyttää :// Nyyh.



Tässä mun helluntaiheila, Pave Porkkana. Onko ees härskeimmän muotoinen porkkana ikinä :DDD En oikein tiedä, miten kauan meidän suhde pystyy kukoistamaan. Voiskohan tuon jotenkin kuivata? Onko kellään kokemuksia porkkanan kuivaamisesta?


Nyt on muuten varmaa, että meen Provinssiin, jei. Täältä tullaan Pendulum ja Cypress Hill. Ja muutama muukin ehkä kenties :) Ei kellään olis telttaa lainata??? :DDD

Päivän tunnari: U2- Sunday bloody sunday

Ei kommentteja: