sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Sun äitis

Äitienpäivä pääsee joka vuosi yllättämään - ainakin meikäläisen. Jotenkin sen lähestymisen tajuaa aina alitajuisesti kaikista mainoksista yms.mutta sitten kun se h-hetki oikeasti koittaa, niin paniikki iskee. En siis ole kunnon tytär kuten serkkuni Anna (jonka blogi on muuten ihana), vaan paha hunsvonttitytär, joka muistaa kyseisen merkkipäivän viime hetkillä ja tekaisee upean kortin viidessä minuutissa.

Taidetta. Ei voi muuta sanoa. Etin puol tuntia sopivaa kuvaa tuohon ja sitten lopulta vaan äkkiä länttäsin tommosen upean "rantakuvan" H&M:n mainoksesta... Ja lahjaks annoin jonkun ikivanhan Talo&Koti-lehden, jonka oon joskus saanut jonkun muotilehden kylkiäisenä. Hyvä minä. Mutta vältinpähän ultimate-failuren! Olin nimittäin ostamassa äitille lahjaks perinteistä Fazerin sinistä, mutta en sitten jaksanut lähteä kauppaan. Tulikin vasta vähän aikaa sitten mieleen, että äitillä on karkkilakko meneillään :DD Melkoista vittuilua olisi siis ollut se lahja.



Mun käsiala näyttää siltä, et olisin kolmosella ja just oppinu kirjottamaan "kaunoa".
Ja tää mun välinpitämättömyys ei tarkota sitä, ettenkö arvostais ja kunnioittais mun äitiä. Arvostan kyllä, vaikken aina niin hänestä pidäkään :D Musta on vaan ehkä maailman turhinta ostaa monella kympillä jotain pari päivää kestäviä kukkia, joiden kasvattamiseen tarvitut lannoitteet yms. tuhoaa luontoa. Kyllä, äitini on onnistunut kasvattamaan minusta viherpiipertäjän :) Ja yks kysymys vielä tähän loppuun: Onks muffinssit joku äitienpäivän perinneruoka vai miks vitussa kaikki blogit on täynnä jotain muffinssikuvia/-ohjeita??? Kunnon sopuli-ilmiö taas meneillään.
Anteeksi avautumiseni, mulla on nälkä ja nälkäisenä olen aina vihainen. Enkä oo nähny äitiä koko päivänä ja mulla on ehkä hiukkasen huono omatunto sen johdosta.

Ei kommentteja: