perjantai 29. tammikuuta 2010

Haahuilua

Eilen meni tosi myöhään siellä porukoiden luona ja tuli muutenkin vähän teknisiä ongelmia, joten en pystynyt postaamaan.

Tänään on ollut ihan ihmeellinen päivä. Oli viimeinen oikea koulupäivä lukiourani aikana, mikä ei kylläkään tuntunut kovin erikoiselta. Sitten kävin kirpparilla ostamatta mitään ja sitten vielä kirjastossa lainaamatta mitään. Sitten olisi pitänyt käydä kaupassa, mutta en jaksanut, joten nyt mausseilla ei ole ruokaa. Jes. Olen vaan jotenkin ihmeellisesti haahuillut koko päivän.


Tällainen oli minun synttäriasuni :) Kuvat eivät ole kovinkaan onnistuneita, kun eräällä kädet tärisi koko ajan jotenkin kummallisesti... Mutta saa niistä vähän selvää kuitenkin.


Sain ihan mahtavia lahjoja! Muun muassa KAMERAN! Oon vieläkin hieman järkyttynyt tästä, en tosiaankaan odottanut saavani taas näin kallista lahjaa perheeltäni. Sekä pikkusiskoni että äitini harrastavat valokuvausta, mutta minä en osannut laittaa tätä edes päälle... No, harjoitus tekee mestarin, eikös se niin ole :)








Lisäksi sain pikkusiskoltani hiuspannan (päässä asukuvissa), kavereiltani ompelutarvikkeita sekä isäpuoleltani muistikortin tuohon kameraan. Niin ja yksi kaverini heitti mut eilen kotiin koulusta, se oli erittäin, erittäin tervetullut lahja :D
Loppuun vielä muutama harjoittelukuva eiliseltä, kissat vetävät ilmeellä :D



Porukoitteni kissa Miina "Mangusti"









Maussi aristokraattina...






... ja omana tollona itsenään



Nyt pitäisi lähteä ratsastustunnille, yyh. Tykkään kyllä ratsastamisesta (ainakin useimmiten), mutta perjantai-iltanana??? Perjantaisin kuuluu löhötä sohvalla palautuen viikosta ja latautuen töitä varten. En ymmärrä miten olen nykyään näin saamaton, joskus lukion kakkosella kävin lähes joka päivä tallilla, kävin koulussa (ja silloin ei tosiaankaan ollut tämmöisiä kahden tunnin päiviä), kävin töissä ja hengailin vielä poikaystäväni kanssa kaikki illat! Olin kai rakastunut.


2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Hyviä lahjoja! mäkin tarvisin tommosen pienen ja kompaktin pokkarikameran, kun edellisestä paloi salama :S

Ihania kissoja!! <3

+Myöhästyneet synttärionnittelut!

MOENDE kirjoitti...

Mä oon vieläkin ihan onneni kukkuloilla tuosta kamerasta, en uskalla suurinpiirtein edes käyttää sitä, ettei se vaan mene rikki! :D

Kiitti onnittelusta :)