perjantai 22. tammikuuta 2010

Materialismin riemuvoitto

Vietinpä tuossa sitten pari tuntia vaatekaappini kimpussa ja löytyihän sieltä kirpparille kunnon kasa :) Kumman tyhjältä tosin näyttää nyt nuo hyllyt. Huomasin myös, että suurin osa vaatteistani on joko hiusten (minun) tai karvojen (kissojen) peitossa. Monet olivat myös tahraisia, ryppyisiä tai rikkinäisiä. Kuinka hienoa, ei ihme, että näytän aina semmoiselta suttukasalta. Onko kellään vinkkejä miten vaatteet saisi pysymään suhteellisen karvattomina? Ja ei tosiaankaan sitten kannata hankkia kissoja, jos lempiväri on musta, ja haluaa nauttia karvattomista vaatteista, lakanoista tai matoista. Kokemusta on nimittäin.

Tein myös pientä inventaariota tuossa samalla. Minulla on:
  • 17 mekkoa, joista viittä en ole IKINÄ käyttänyt (yhdessä oli jopa hintalappu)
  • 12 hametta
  • 12 kauluspaitaa
  • 12 takkia
  • ja 28 paria kenkiä, mikä nyt ei ole kovin paljoa jonkun kenkäfriikin rinnalla, mutta näistä yli puolet on tennareita....

Ja näistä on tosiaan vähennetty ne kirpparille vietävät vaatteet.

Mun pitäis muuten ihan oikeasti ostaa uusia vaatteita, mulla ei nimittäin ole kuin yhdet oikeasti hyvät housut, eikä yhtään hyvää hupparia tai neuletakkia. Sen sijaan mulla on kaikkia todella outoja mekkoja, joita on ihan turha viedä kirpparille, koska ei niitä kukaan ostaisi. Ja en mä niitä muutenkaan veisi, koska ne on just niitä mun suurimpia aarteita :D Mulla on myös ehkä noin miljoona (no ihan oikeastikin varmaan joku 30) T-paitaa, joista puolet on semmoisia liian lyhyitä/tiukkoja printtipaitoja, joita en ikinä käytä. Mutta turha niitäkään on kirpparille rahdata, koska ei kukaan jotain 5 vuotta vanhoja H&M-rytkyjä osta. Ja niistäkin sitäpaitsi tykkään ihan hirveästi. Mun sydän vuotaa verta jo nyt noiden kirpparille joutuvien vaatteiden puolesta, varmasti tuun vielä tarviimaan niitä joskus! :P

Nyt pitäisi sitten saada sitä shoppailurahaa, koska tarvitsen oikeasti semmoisia "perusvaatteita", joita on vähän hankala ostaa kirppareilta. Nimimerkillä edelleenkin niitä täydellisiä farkkuja, hupparia ja takkia etsien. Voisin muuten tehdä nyt tässä viikonloppuna sellaisen postauksen, jossa esittelisin vaikka mun kaikki kengät. Ja voisin tehdä tietysti samanlaisen myös mekoista, takeista jne. jos kukaan niitä jaksaa lukea.

Ei kommentteja: