tiistai 12. tammikuuta 2010

He's in the army now

Siis tiedättekö mitä? Olen taas kipeenä! Olin siis tosiaan koko viikonlopun sisällä ja tunsin oloni aivan loistavaksi :) Mutta tämänpäiväisen koulupäivän jälkeen olin taas täysin lyyssi ja nyt olen vain nukkunut koko hemmetin illan. Ei kiva.



Tämän päivän asu oli lähes samanlainen kuin perjantain, yläosa vain muuttui ja pidin historiallisesti tuota hametta ihan tuommoisena vyötäröhameena :D Koulussa minulla oli semmoinen harmaansininen palestiinalaishuivi vielä kaulassa, niin en oikeasti heruttanut tuolla tavalla koko päivää...



En tänään oikeen jaksanut panostaa näihin kuviin. Hame oli siis se H&M:n ja toppi ja neule ovat myös samasta paikasta.


MT lähti armeijaan! Nyt alkaakin erään tytön tiukka vieroitusohjelma, tavoitteena täysi välinpitämättömyys kyseistä henkilöä kohtaan :D

Päivän (ja uuden MT-vapaan elämän) tunnusbiisi: Rihanna feat. Justin Timberlake - Rehab

Ei kommentteja: