torstai 7. tammikuuta 2010

Still whining

Moi. Tänään on ollut ihan hirveä päivä. Olin aamulla töissä ja sitten kouluun. Koulussa mulle tuli ihan älyttömän huono olo, väsytti, palelsi, oksetti, heikotti, vitutti ja pyörrytti yhtäaikaa :D Ja myöskin mun oikea kinttu on ihan paskana. Mutta kohta enää kipaisen tekemässä iltatallin ja sitten vapaa viikonloppu <3. Aion vaan nukkua ja nukkua ja nukkua ja sitten pikkuisen levätä :) Jos oikeen innostun niin saatan ehkä tehdä tänne muutaman postauksenkin.


Tykkäsin tosi paljon tän päivän asusta, vaikka se olikin semmonen 10 minuutissa valittu ja puettu :D Oli kyl tosi kiva lähteä suoraan tallilta kouluun... Mutta joo, halusin vaan mahdollisimman rennot ja lämpimät vaatteet.

Meidän koulun vessassa otettu kuva :) Ihanat noi mun silmät.


Päivän asu:
huppari- kirppis (Bronx)
huivi - Intian Basaari
farkut - kirppis (Only)
sydänsukat - H&M
pipo - itse tehty
kukkakoriste - kirppis


Muistatteko sen yhden topin, jonka ostin kirppikseltä tuon kukkakoristeen takia? :D No ei kyllä vieläkään kaduta, tykkään tosta kukasta ihan hirveesti! Toi pipo on muuten aika kökkö, mut ton kukan kanssa toi näytti oikeesti ihan hienolta :)
Semmosta valitusta tällä kertaa, sitä on varmaan aina yhtä hauska lukea! :)
P.S. Olin tänään kävelemässä töihin puoli seitsemän aikaan aamulla, kun MT ajoi ohi. WTF???? Siltä ei oo kyllä turvassa missään. Loppupäivä kului tietenkin sitä ajatellen...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

floweer in my mind :D