lauantai 2. tammikuuta 2010

Gossip girl täällä hei


Olen saanut tietooni uusia käänteitä MM:n ja tuntemattoman tytön "rakkaustarinasta"! Tyttö ei loppujen lopuksi ollutkaan ihan niin tollo kuin miltä alkuun vaikutti, sillä on käynyt ilmi, että MM on vielä tollompi! Kuulin erittäin luotettavasta lähteestä että kyseinen MT (eli Mieletön Tollo) oli uutenvuotena nähty poistumassa Carnesta erään tunnetusti paljon vihamiehiä omistavan tytön kanssa. Kenties tyttö ei uskaltanut kulkea yksin citymme pienillä kujilla ja MT vain ritarillisesti suojeli häntä? Uskoo ken tahtoo, mutta minä ainakin epäilen pahinta. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että kyseisen tytön matkaan lähtevien poikien perään on turha itkeä, he ovat todistettavasti tolloja. Toivottavasti tyttö nyt vihdoin tajuaisi, että MT ei ole hänen arvoisensa ja pääsee moisesta idiootista ylitse. Toivotaan parasta, raportoin kyllä sitten :D





Ehkäpä tyttö jatkossa keskittyy niihin miehiin, jotka ovat kiinnostuneita hänestä, sellaisiakin (ehkä) löytyy :)



Päivän asuja ei nyt varmaan ihan hetkeen ole tulossa, sillä olen kaikki päivät töissä, enkä kerkeä käydä missään "ihmisten ilmoilla". Mutta minulla kyllä on muutamia mahtavia postausideoita mielessä, joten jotain kuitenkin on tulossa :) Olen edelleenkin kipeänä, mikä on aika kamalaa, varsinkin kun töissä hevoset karkailevat koko ajan enkä voi edes huutaa niille, kun ei lähde yhtään ääntä! Kamala on tämä minun kohtaloni. Myöhemmin tänään tulossa postaus vuodesta 2010!

Ei kommentteja: