tiistai 19. tammikuuta 2010

I'm in the basement baby, drop on by.

Pitkästä aikaa päivän asu! Kokeilin tänään tuollaisia vaatteita, joiden pitämisestä en ole ihan varma (olen siis viemässä tavaraa kirpparille perjantaina). Tuo paita/mekko pääsikin tänään ensimmäistä kertaa käyttöön, vaikka ostinkin sen jo joku aika sitten.






Pidin koko päivän noita kauluksia tuollalailla ylhäällä, siitä tuli jotenkin sotilaallinen fiilis :D


Tosin luultavasti näytin sen ansiosta vain tuollaiselta jättiläispallolta, jolla on pää.



Päivän asu:
iso miesten kauluspaita: kirppis
vyö: kirppis (Mexx)
farkkulegginssit: Bikbok
kengät: kirppis (Tapas Luxury)
panta: H&M

Tykkäsin kyllä tuosta mekkopaidasta (paitamekosta :D) tosi paljon, joten sen pidän, mutta nuo kengät lähtevät kyllä kirpparille! En enää tykkää tuosta väristä, enkä kiilakoroista muutenkaan. En myöskään osaa kävellä kunnolla noilla, tuntuu että kaadun koko ajan nokalleni :)



En tosiaankaan tiedä, miks seison tuollee jalat harallaan... Mutta tässä kuitenkin kuva ulkovaatetuksestani. Takki Reflex, huivi Vasemmistonuoret (xD), pipo itse tehty ja lapaset on jostain.




Tänään olin todella ahkera opiskelija! Ensin olin koulussa peräti kaikki neljä tuntia ja enkuntunnilla jopa viittasin. Ja koska olen luonteeltani masokistinen, vietin vielä mukavat kolme tuntia kansalaisopiston kursseilla espanjan ja venäjän kielten ihmeellisessä maailmassa. Oli jopa ihan kivaa! :) En ollut käynyt kummassakaan kolmeen viimeiseen kertaan, joten olin niin sanotusti aika pihalla. Venäjässä kuitenkin tajusin noin viidessä sekunnissa asiat, joita muut olivat jankanneet jo kaksi viikkoa, joten ei haittaa vaikka ensi viikolla olenkin töissä. Espanjasta taas en ole tajunnut mitään viimeiseen pariin vuoteen, mutta onneksi entinen ala-asteen opettajani antoi minun kopioida kaikki vastaukset häneltä :DDD





Tämmöisten parissa sitä sitten pitäisi rueta viettämään aikaa! Saimme viimeinkin nuo jatkokoulutuspaikkojen valintaoppaat, joten nyt pitäisi enää valita... Ja pääsykokeisiinkin olisi ihan hyvä lukea. Ai mitkä yo-kirjoitukset meillä tais kans olla tulossa????
En ole muutenkaan millään ihan parhaalla päällä, koska sain tänään 247 euron sähkö-ja vesitasauslaskun. Että moi vaan kaikille, siinä meni mun kaikki ens kuun rahat. Ja minä kun olin jo ajattellut, että saisin jotain säästöönkin sitä Tukholman matkaa varten.
Päivän tunnusbiisi: Placebo - English Summer Rain
Hold your breath and count to ten,
and fall apart and start again.
Hold your breath and count to ten
start again, start again...

Ei kommentteja: