maanantai 18. tammikuuta 2010

This is my head exploding

Paha saa aina palkkansa, näin äiti opetti minulle ollessani pieni. No, tänään totesin sitten asian aivan itse. Päätin jo eilisiltana skippaavani tämän koulupäivän, koska olisi pitänyt kirjoittaa kolme saksan kirjotelmaa (jotka olisi pitänyt palauttaa jo viime viikolla, mutta en ole käynyt viikkoon saksantunneilla) ja koska olin ihan mielettömän väsynyt. Ja suunnittelin myös tekeväni kaikki rästihommat "vapaapäivänä".

Heräsin sitten joskus yhdentoista aikoihin, kun Peba (kissani) nuolaisi minua naamasta :)
Loikoiltiin sitten reilut tunti vielä kissojen kanssa, kunnes havahduttiin siihen, että ovikello soi! Ajattelin sen olevan joku jehovan todistaja-mummeli (niistä on mahdoton päästä eroon nopeasti!), joten en avannut. Arvatkaapa vain järkytyinkö, kun ovelta kuuluikin rapinaa ja se aukesi! Siellä olikin nimittäin isännöitsijä, joka oli tullut tsekkaamaan vesi- ja sähkömittareiden lukemat. Kämppäni oli tietenkin täysi läävä, kuten aina, ja päälläni minulla oli maailman spurguimmat vaatteet: pikkuveljeltäni varastamani kalsarit ja neonvihreä collegepaita suoraan 80-luvulta! Ja mikä pahinta, siellä alla ei mitään... Olipa ehkä taas yksi noloimmista hetkistä elämässäni.

Tässä siis tämä "päivän asu" :D Tässä vaiheessa minulla on sentään jo alusvaatteetkin.




Ja koska tämä koettelemus ei nähtävästi ollut tarpeeksi tälläiselle paatuneelle lintsarille, niin loppupäivän olenkin sitten viettänyt kamalan päänsäryn kourissa. Ja mitä olen saanut aikaiseksi päivän aikana? En yhtään mitään.


Ei ihme, että olen köyhä enkä saa töitä, kun en saa aikaiseksi edes kirjoittaa niitä hemmetin työhakemuksia, lähettämisestä puhumattakaan... Ja ei, en ole myöskään tehnyt niitä saksan kirjoitelmia tai mitään muutakaan kouluun liittyvää.

Vaatejutuista en ole paljoa nyt voinut kirjoitella, koska olen viime päivinä pukeutunut vain niihin viimeksi esittelemiini huppariin ja farkkuhin tai työvaatteisiin. Huomenna sitten (toivottavasti)!


Päivän tunnusbiisi: Asa feat. Jani Ryi- Sista dagen

"Sä et voi viettää tätä päivää maaten"

"Mitä oli elämä, mihin mennään, mitä hä?"

Ei kommentteja: