maanantai 1. helmikuuta 2010

Ihan tyhmä päivä

Tänään on ollut ihan kamala päivä, toivottavasti muuttuis paremmaksi näin iltaa kohti. Koska olen ihminen, joka rakastaa listojen tekemistä, niin tässä pieni lista siitä, mikä on pielessä tänään (ja yleensäkin) elämässäni.

- äikän preli päin persettä, olin olevinani valmis kymmeneltä, menin syömään ja huomasin, että ei tää puhtaaksi kirjoittaminen olekaan ihan niin nopeaa, lähdin salista joskus yhdeltä... Ja esseen sisällöstä ei edes puhuta.
- en ollutkaan saanut rahaa, vaikka luulin niin
- jouduin tänä aamuna menemään kylälle ällön naapurini kyydissä, kun en kehdannut kieltäytyä
- tajusin, että oon ihan hemmetin köyhä
- mulla on huomenna saksan koe, johon en ole lukenut yhtään, enkä ollut paljoa tunneilla, eli en osaa mitään
- tasan viikon päästä mulla pitäis olla uskonnon koe, jonka kurssiakaan en ole vielä suorittanut, eli itsenäisesti pitäis vääntää... pari aanelosta ois niitä tehtäviä.
- ens perjantaina on äikän kirjotukset. Mulla on yks pakollinen kurssi kesken. Ja siis kirjotuksiin ei pääse, jos ei oo pakolliset suoritettuna.
- kävin tänään kirpulla ja ostin kolme vaatetta, jotka kaikki oli ihan paskoja

Mutta on elämässä jotain hyvääkin!

+ en nukkunut pommiin ja olin paikalla äikän prelissä!
+ lähes kaikki mun kirpparille viemät kamat oli mennyt
+ en ostanut kirpparilta yhtä pinkkimustaa jakkua, jota en olisi varmasti ikinä pitänyt
+ mulla on töitä seuraavan kerran kolmen viikon päästä! Ja huomenna/ylihuomenna, mut ne on porukoiden tallilla, joten sitä ei lasketa :D
+ näin tänään mun hottisnaapurin! Se katto mua silmiin ja moikkas. Lääh. Ja kerrankin mulla oli päällä normivaattet, eikä työvaatteet, EIKÄ mulla ollu reppua selässä, eli en näyttänyt ihan ekaluokkalaiselta :)

+/- tein toissayönä pienen tilauksen H&M:lle... :DDDDD


Tän ihanan lämpöaallon (vaan -5 astetta!) kunniaksi kukkamekkoni suoritti debyyttiesiintymisensä :)

Ai niin! Ehdoton plus: osasin käyttää tuota itselaukaisin-juttua, vaikka olinkin jo onnistunut hävittämään käyttöohjeet... (pitkä miinus) Oli kyllä pientä säätöä havaittavissa, rakensin semmoisen ihanan tornin tuolle kameralle, että sain sen tarpeeksi korkealle kuvia ottamaan... Mutta laatuero on aika huima, vai kuinka? Ensi kerralla voisi ehkä vähän lähempää ottaa noita kuvia. Ja älkää välittäkö punasilmäisyydestä, en jaksanut niitä rueta laittamaan, ei makeaa mahan täydeltä :P

Päivän asu:
mekko - H&M
musta paita - kirppis(H&M)
sukkikset - Tokmanni
saappaat - kirppis
Tänään menossa mukana myös viimeksi kirpparilta ostamani pallokuvio-laukku, joka ei tällä kertaa päässyt kuviin.





Sitten ne kirppariostokset.

Hame, 2€. Hieman nuo pystyraidat kyllä leventää, eikä kavenna...
Neule, Reflex, 2 €. Vaikutti tosi hyvältä, on täydellisen kokoinen, ihanan pehmeä ja kevyt, mutta...



... tältä näytti alla ollut toppi, eli tästä lähtee ihan helvetisti karvoja! Ihan kuin niitä karvoja ei tässä huushollissa ois muutenkin jo ihan tarpeeks.




Mekko, Lindex, 4 euroa!!!! Siis huomasin vasta kotona, miten pitkä tää on (luulin paljon lyhyemmäksi) ja tästä on sivuvetoketju rikki! Siis ei oo todellista.
Enkä siis tehnyt näitä ostoksia edes mitenkään kiireessä, joten ei voi paljoa itseään puolustella. Näiden "löytöjen", vaatekaapissani käyttämättömänä lojuvien vaatteiden määrän ja yleisen rahanpuutteen ansiosta julistan, että tästä hetkestä lähtien vaatteiden ostaminen on kuun (helmikuu) loppuun asti KIELLETTY!




Ainut vähänkään onnistunut ostos oli nää hanskat, tulevat siis penkkariasuuni. Olivat kyllä aika kalliit (1,50 €).
Voi jee, nyt tulee kiire! Illan ohjelmassa itämainen tanssi ja sen jälkeen salille -->




Ei kommentteja: