maanantai 25. tammikuuta 2010

Take it off (Dim the lights)

Viimeinen kouluviikko menossa! Tavoitteena oli käydä joka päivä koulussa kaikilla tunneilla, mutta kusin sen jo tänään nukkumalla pommiin, joten se siitä sitten. Enpähän ole sitten ollut abina yhtään kokonaista viikkoa koulussa :P Olen taas onnistunut romuttamaan unirytmini täydellisesti, sillä valvoin lauantaina aamukuuteen ja heräsin sitten puoli neljältä illalla. Viime yönä uni ei sitten tietenkään tullut ennen neljää :D




Jotain hyvää sentään ajattelin tänään tehdä, sillä olen menossa salille! Siis KUN-TO-SA-LIL-LE! joo. Huomasin muuten, et mulla ei oo mitään hyviä urheiluvaatteita, pitäisi varmaan vähän täydentää tuota vaatekaappia siltäkin osin...


Päivän uutinen on sitten se, että oon ehkä pikkusen ihastunut tuohon Pharrel Williamsiin :D Siis mulla on nähtävästi joku pakkomielle noihin falsetti-laulajiin. Jooh, ei muuta.




Voi hemmetti, tarkoituksena oli vaan tehdä tämmönen pikapostaus, mut tää netti rupes jumittamaan niin tässä vähän kesti... Kohta myöhästyn!



Päivän tunnuslevy: The Ultimate Workout Collection: Blood, Sweat and Tears

Ei kommentteja: