tiistai 12. tammikuuta 2010

Huolii, huolii

Jooh, ei mee mulla taas mitenkään kovin vahvasti. Ensinnäkin, olin jättänyt eilen illalla yhden levyn päälle ruokaa laittaessani ja se oli sitten ollut 14 tuntia täysillä... o___O IHME, ettei syttynyt tuleen koko paikka, ei olisin ollut mikään yllätys tällä tuurilla. Mutta kerrankin oli onni minun puolellani :) Sitten huomasin myös, että yhden laskun eräpäivä oli ollut 1. päivä, kun minä luulin, että se olisi vasta 12. päivä... Sattuhan sitä :D



Koulukin masensi taas aika täysillä, tajusin, että yo-kirjoitukset olis ihan kohta. Mulla on nimittäin aina ollut semmoinen "panostan sitten kirjotuksiin" asenne, joten nyt pitäisi sitten alkaa panostaa... Lisäksi tuntuu siltä, että kaikilla muilla on jatkosuunnitelmat täysin selvillä, kun itsellä ei ole vielä mitään varmaa. Tai no, olisi muutama paikka mihin ehkä haluaisin, mutta niihin en sitten varmasti pääse, ovat nimittäin sen verran haluttuja ja vaativat pääsykokeisiin lukemista.


Tämmöinen yllättävän värikäs oli päivän outfitti tänään :)
Päivän asu:
turkoosi paita: H&M
keltainen huppari: kirppis (Bronx)
harmaat farkut: kirppis
kengät: kirppis (Puma) + vaihdetut kengännauhat
keltainen pipo: itse kyhätty
smile-koru: itse väkerretty myös



En ymmärrä tätä! Kaikki julisteet tipahtelee koko ajan seiniltä! Vaikuttaako talvi jotenkin sinitarraan, vai onks se vaan niin huonolaatuista...



Tänään mun piti tehdä ahkerasti saksan kirjoitelmia ja ehkä lukea hieman muitakin aineita. Noh, sen sijaan olen muun muassa syönyt koko ajan, katsonut telkkaria ja kuunnellut Asan uutta Foetida kakkosta! Suosittelen, se on ihan hemmetin hyvä. Sen saa ladattua laillisesti ilmaiseksi täältä.
Loppuun vielä päivän tunnusbiisi, Puppa J:n Huolii.








Kuten voitte huomata, opin vihdoinkin laittamaan näitä videoita tänne, joten tungen niitä joka postaukseen :DDD Yritän hieman hillitä jatkossa.

4 kommenttia:

Sitron kirjoitti...

Moi!

Oon blogisi epävirallinen stalkkeri. :D Mitä aineita oot kirjottamassa nyt yo-kokeessa?

MOENDE kirjoitti...

Moi :)

Kirjoitan äikän, enkun, saksan, yhteiskuntaopin ja historian. Kiva kuulla, että tätä joku lukeekin! :)

Sitron kirjoitti...

En oo virallinen stalkkeri siksi että koitan pitää ton julkisesti seuraamani listan aika suppeana, mut eipä se varmaan enää kauaa onnistu :D

Uuu, historia. <3

MOENDE kirjoitti...

Jep :)

Tykkään kyl hirveän paljon kulttuurihistoriasta, esim. antiikin jumalista ja sellaisista "tarinoista", mutta kaikki sotajutut kiinnostaa kyllä yhtä paljon kuin kissanhiekkalaatikon siivoaminen :D Joten hieman pitäisi tuota lukumotivaatiota kaivaa jostain.