tiistai 5. tammikuuta 2010

Just not looking good

Hengissä ollaan, ainakin melkein :) Oon tosiaan ollu nyt 5 päivää putkeen töissä, mut enää vaan 2 päivää jäljellä, ku ei tarvikaan perjantaina mennä! JES!


Opintotuki tuli ja meni, oli niin paljon laskuja, ei jääny tilille paljoo mitään ja on se naarmutetun auton korvauskin vielä edessä... Noh, pitää surra sitten. Mulla tosiaan oli ollu rahaa viimeks viime keskiviikkona, et oli ihan kiva ostaa ruokaa itelle ja kissoille :D Ostin kolme kassillista ruokaa ja kaapit ammottaa silti tyhjyyttään, haluun enemmän ruokaa.

Joo, oon ihan kuollut, tänään on eka päivä ku jaksan töiden jälkeen tehdä muutakin ku maata elottomana sohvalla. Oon kävelly joka päivä noin 10 kilometriä ja jahdannu jatkuvasti karkailevia hevosia, joilla on vissiin vähän liian tylsää. Kaiken lisäks oon ollu niin kipee, et en muista millon viimeks olisin ollu tuommosessa kunnossa.

Oon myös ihan hirveen näkönen! Posket on paleltuneet ja punaiset, iho on rutikuiva, houkset on yhtäaikaa rasvaset ja kuivat ja mahakin pömpöttää :/ Ei mee siis hyvin, eikä paljoo innosta palata taas arkeen. Ens viikonloppuna en sitten varmasti tee muuta ku löhöän ja katon telkkaria ja ehkä vähän syön siinä sivussa :D En ymmärrä miten ihmiset yhdistää työnteon ja sosiaalisen elämän, mä en kykene mihinkään töitten ohella. Loppuun vielä muutama random-kuva töistä.



Nää lampaat on mun lemppareita :)




Tää oli ehkä surkein juttu ikinä, mutta ei nyt oikeen järki leikkaa :D

Ei kommentteja: