perjantai 8. tammikuuta 2010

Go to sleep, it's cold outside

Kuten näkyy, tämänpäiväisiin päivän asu-kuviin on todellakin panostettu :O Hovikuvaajani Kaisa ja rakas pikku Nokiani olivat taas asialla. Valitettavasti (tai onneksi minun ilmeeni tuntien...) puhelimen kamera ei oikeen kestänyt tuota ikkunan takaa tulevaa päivänvaloa ja kasvojani ei hirveästi näy. Mutta vaatteet näkyy ja sehän on tietenkin pääasia :)








Tästä kuvasta näkee tuon hameen värin parhaiten! Ja huom. katsokaa myös reisiäni, miten ohuilta ne näyttävätkään! :O Ei, en usko, että se johtuu siitä, että juuri jännitän niitä. Olen vakaasti päättänyt uskoa, että se johtuu viime aikaisten kävelylenkkieni määrästä :) Muissa kuvissa kamera sitten vääristää ne ihan outoihin mittoihin.


Hiukseni olivat kyllä taas jotain ihanaa, en nyt oikeen osaa päättää kasvatanko tuon otsatukan pois vai leikkaisinko sen taas lyhyeksi... Mitäs mieltä olette?
Päivän asu:
musta kauluspaita alla - H&M
raidallinen peruspaita - kirppis
hame - H&M
harmaat sukkahousut - Tokmanni
mustat polvisukat - Lindex
kengät - kirppis






Niin, tuo hame on sitten se korkeavyötäröinen yksilö, joten siksi se näyttää vähän hölmöltä tuollalailla "tavallisesti" pidettynä. Villakangastakki on kirpparilta, huivi on Intian Basaarista ja pipo H&M:ltä.
Oon edelleenkin kipeänä ja nukuin pienet päiväunetkin tuossa koulun jälkeen... Joten siksi en nyt jaksanut hirveästi panostaa tähän verbaaliseen puoleen :) Kävin tänään taas kirjastossa, joten olen varautunut viettämään koko viikonlopun täällä neljän seinän sisällä.
Niin kauan kun riittää ruokaa, musiikkia, kirjoja ja leffoja, niin tämä tyttö viihtyy missä vaan :D Edellyttäen tietysti myös sopivaa lämpötilaa.
Päivän tunnusbiisi: Don Johnson Big Band - Johnny's Going Home



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onpas Kaisa ottanu hienoja kuvia. Kiva oli toi hame kyllä. Leikkaa semmonen tasaotsis. :)
- Aino

MOENDE kirjoitti...

Nuo kuvat olis kyl vieläkin hienompia, jos ne olis otettu vähän paremmalla kameralla :)Joo, oon nyt kallistunut itsekin sen otsiksen puoleen, voisin vaikka tänään leikkailla semmosen :) Siinä on vaan niin hirveesti hommaa, kun pitää suoristaa joka aamu.

Anonyymi kirjoitti...

Itekö meinasit sit sen saksia? :o Katotaan vaan, niin maanantaina oot pipo päässä koulussa. :D

MOENDE kirjoitti...

no mä oon yleensä aina leikannut otsiksen ite :) enkä nyt vielä oikeen ole päättänyt, kun mun mielestä näytän paremmalta tällä pitkällä otsiksella, se lyhyt otsis olis vaan semmonen asiallisemman näköinen esim. työhaastatteluja ajatellen.