lauantai 16. lokakuuta 2010

I wanna perfect body, I wanna perfect soul

Luin tänään tavoitteitani vuodelle 2010 (joista olen tähän mennessä toteuttanut peräti yhden, jei) ja lause "Ei voi kuin ihmetellä, miten jollekin voi oikeasti olla kova juttu jos voi olla kuukauden juomatta." kolahti aika kovasti. Olen käynyt nyt muutaman viikon sisällä baarissa neljästi, mikä suunnilleen on yhtä monesti kuin olen käynyt kotikaupungissani baarissa yhteensä. Mikä minuun on mennyt?


Olen myös huomannut, että nykyään en saa aikaiseksi yhtään mitään, enkä jaksa keskittyä mihinkään. Ennen saatoin viettää kevyesti useita päiviä kirjojen ja leffojen parissa, nykyään en jaksa keskittyä puolta tuntia pitempään. Kenties joku alien on vallannut ruumiini? Uskottavaa? ei.



Tämä masistelu saa ainakin nyt riittää. Maanantaina aloitan uuden elämän, ja tällä kerralla tarkoitan sitä oikeasti. Raha-asiat kuntoon, kroppa kuntoon (oon ihan tosi raihnainen ja jäykkä), unirytmi kuntoon, yleensäkin koko elämä kuntoon.




Tämän vuoden jälkeen olisi tarkoitus tietää mitä elämältäni haluan, joten sitä voisi pikkuhiljaa alkaa miettimään. Ja ei, en halua sekoilla loppuelämääni. Paitsi ihan vähäsen välillä vaan. Pitää ottaa selvää erilaisista opiskelupaikoista ja mietittävä niin sanotusti laatikon ulkopuolelta, koska haluan oikeasti tehdä jotain, mistä pidän. Ja haluan yliopistoon.



Tänään on muuten ensimmäinen päivä viikkoon, kun mua ei ole oksettanut 24/7. Hurraa! Ainut hyvä puoli asiassa on se, että oon laihtunu varmaan pari kiloa tän viikon aikana, kun en oo saanut syötyä oikeen mitään. Ne kyl tulee takaisin jo varmaan huomenna, mutta ei se mitään. Uudessa elämässäni aloitan myös liikunnan :D

Suurin osa tämänhetkisistä ongelmistani johtuu yksinkertaisesti siitä, että mulla ei ole mitään tekemistä. Elämä ilman töitä on perseestä. Nyt haastankin kaikki lukijani a)kommentoimaan (kommentit piristää päivää aina kummasti), b) keksimään mulle jotain kivaa/hyödyllistä tekemistä (ihan mitä vaan saa ehdottaa) ja c) esittämään postausideoita (mielellään sellaisia erittäin vaivalloisia ja aikaavieviä). Minä odotan! :)

Ei kommentteja: