tiistai 12. lokakuuta 2010

Crystalised



Oon huomannu, että nykyään pukeudun vielä entistäkin naisellisemmin/tyttömäisemmin, koska näillä lyhyillä hiuksilla näytän aika helposti muuten todella poikamaiselta. Eihän siinä tietenkään mitään pahaa ole, mutta mulle on jäänyt jonkinlainen trauma siitä, että teini-ikäisenä mua luultiin usein pojaksi. Näin vanhana ja viisaana voisin sanoa, että mitäs pidin poikien farkkuja ja huppareita, jotka peittivät alleen tasan kaiken :D Ja niin, näytinhän mä esimerkiksi mopokorttikuvassa ihan Ari Koivuselta, joten ehkä niissä hiuksissakin oli vähän sanomista.


Oon huomannu myös sellaisen seikan, että tämmöisissä naisellisissa vaatteissa on etunsa; mulle nimittäin avataan jatkuvasti ovia ja muutenkin saan nauttia paljon herrasmiesmäisemmästä käytöksestä tälläisillä vaatteilla. Eilen illalla kun hiippailin ympäriinsä lökäfarkuissa, hupparissa ja pipossa, niin ei ollut kuulkaas puhettakaan mistään ovien availuista.

Oon jo valmiiks ärsyyntyny siitä, että tänä iltana joka ikinen hemmetin blogi tulee olemaan täynnä "taiteellisia" ensilumikuvia. Vittu sitä lunta on kyl tähän mennessä tullu ihan joka syksy ja tulee luultavasti tulemaankin ainakin vielä vähän aikaa, joten ei se niin ihmeellistä ole. Ärsyttävän kylmää, liukasta ja vetistä se sen sijaan on. Miks syksy on näin lyhyt? En halua talvea vielä!



Sain tänään tietää, että meillä on 11 PÄIVÄÄ syyslomaa (viikonloput mukaan laskettuna). En halua! Mulla ei oo mitään tekemistä, eikä paikkaa minne mennä. En todellakaan jaksa niin pitkää aikaa äitin luona. Sain tosin erikoisluvan, että saan asua täällä asuntolassa myös lomilla, mutta mitä vittua mä täällä teen yksin? Ideoita otetaan siis vastaan.


Yääh, kohta pitää lähtee pitämään heppakerhoa, EN JAKSA. Oon vaan koko päivän tuijotellu yhen pojan kuvaa naamakirjasta ja kuolannu. Jos tuijottelis sitä vielä vähän aikaa, keräis voimia ja lähtis sitten urheena tienaamaan.



P.S. Miks vitussa tässä tekstissä on näin paljon kirosanoja saatana. En osaa enää kirjottaa yhtään :(

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mennään Haapikselle viettämään hippielämää? -K

MOENDE kirjoitti...

En eka tajunnu mitä tarkotit, kun ihmiset sanoo tätä Haapavettä Haapikseks. Mut vois mennä joo. Ja minä haluan kyllä Carneen, jos oon Suonenjoella viikonloppuna! :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Et haluu! :')