sunnuntai 10. lokakuuta 2010

All the crazy shit I did tonight

Jos teitä ärsyttää se, että mun kaikki viimeaikaiset bilejutut on otsikoitu Memories-biisin sanoituksilla, niin ei mahda mitään. Mä yksinkertaisesti rakastan sitä biisiä. Se on täydellinen bilebiisi: yksinkertaiset sanat, tarttuva melodia ja osuvat sanoitukset.

David Guetta feat. Kidi Cudi - Memories



All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me.

Mua ei eilen huvittanut sitten pätkääkään koko baariin lähteminen, olisin jäänyt mieluummin vaan sänkyyn makoilemaan. Mutta luvattu mikä luvattu. Sain myös aikaiseksi aivan mielettömän vaatekriisin! Mietin sopivaa asukokonaisuutta valehtelematta yli tunnin. Jouduin lähteä aloittelemaan tuo pipo päässä kun en kerennyt laittaa hiuksia kämpillä, kesti niin kauan se vaatteiden valitseminen.

Loppujen lopuksi olin tosi tyytyväinen asuuni! No jos pitää jotain negatiivista sanoa, niin noi maiharit painaa tuhat kiloa, tuo hame nousi koko ajan korviin ja mun keskivartaloläskit näky vähän liian hyvin, mutta mitä väliä! :D


Toi paita on tosiaan ite "tuunaamani", oon tosta hiukkasen ylpeä! :)

Mitäs sitten kertoisin itse illasta... No ihme kyllä paikallinen baari oli aivan täynnä, joten meininki oli korkealla. Ja miten tälläisellä pikkuruisella paikkakunnalla voi olla noin paljon hyvännäköisiä miehiä???? Suurin osa taitaa kyllä olla aika urpoja/jääkiekkoilijoita (=sama asia), mutta silmänruoka on aina silmänruokaa. Kaikilla hyvännäköisillä luonnollisesti vaan taitaa olla tyttöystävät. Ja muuten, muistatteko MT:n? Tuon pakkomielteekseni muodostuneen ihmisen, josta en nähtävästi vieläkään ole päässyt yli. Täällä nimittäin on poika, joka näyttää aika paljon häneltä ja jolla on vielä samanlainen auto, kuin sillä. WTF? Onneks sillä on tyttöystävä.


Omasta illasta voisin sanoa sen verran, että ei uponnut yhtään. Jotenkin vain ällötti kaikki juomat. No en kuitenkaan voi sanoa olleeni mitenkään selvinpäin, joten upposi se silti vähän liikaakin... Niin ja yhden vinkin voin kertoa: jos joku asia tuntuu huonolta idealta pilkun jälkeen, se on sitä vielä enemmän seuraavana päivänä. En ole ehkä ihan hetkeen ollut niin pohjalla kuin tänä aamuna, kun makasin litistyneenä sängyssä, yritin olla oksentamatta, kuuntelin jonkun tuntemattoman äidin laulua iskelmäradion tahtiin ja mietin, että mitä helvettiä. Rappiolla ei ole hyvä olla.


Päivän tunnusbiisi: Zen Café- Idiootti


Saatan viettää monta päivää ajatellen niitä näitä
Vihamiesten hautajaisia ja ystävien häitä
Saattaa mennä viikonpäivät etten todellakaan yhtään
Älykästä ajatusta itsestäni pysty nyhtää

Koita hyväksyä
En osaa käyttäytyä
Olen idiootti

Saatan käyttää kaikki rahat viinaan
Jos sellaisen oikun toteutus mua helpottaa
Ja sitten kavereilla roikun
Saatan olla monta päivää syömättä
Ja kiihtyvyyden asteikolla mitattuna
Tunnen nollan läheisyyden

Koita hyväksyä
En osaa käyttäytyä
Olen idiootti

Ja minä puhun paljon
Nukun vähän
Jätän laskut viime tinkaan
Hätäännyn ja soitan perään
Onnistu ei varsinkaan siksi
Että samanlainen olen ollut aina
Minun elämäni perääntyy
Kuin vuoden vanha kiinnelaina

Koita hyväksyä
En osaa käyttäytyä
Olen idiootti

Koita hyväksyä
Olen idiootti
En osaa käyttäytyä
Olen idiootti
Koita hyväksyä
Mä olen idiootti

Ei kommentteja: