sunnuntai 3. lokakuuta 2010

God give me style and give me grace

Haluaisin sellaisen oman, selkeästi tunnistettavan tyylin. Jotain, joka olisi täysin minua. Jotenkin tuntuu vain niin tylsältä, että pitäisi pukeutua tavallaan aina siihen samaan tyyliin. Niinpä tyylini onkin hyvin vaihteleva, niinkuin olette ehkä saattaneet huomata :D


Niinpä siis tartuinkin kirjastossa heti Oliviaan (5/10), jonka kannessa luki "Näin löydät tyylisi". Juttu oli kuitenkin kokonaisuudessaan aika mitäänsanomaton, mutta jotain hyvää siinä oli, nimittäin idea fiiliskartasta, johon piti kerätä kiinnostavia ja inspiroivia kuvia, joista voi sitten löytää jonkun kaavan omista mieltymyksistään. Tuumasta toimeen siis. Ja mitä tästä voi päätellä?


Tykkään synkästä meiningistä ja dramaattisista ja vanhanaikaisen näköisistä vaatteista. Totta.

Tykkään Dieselin mainoksista. En kuitenkaan tunnusta hirveästi ihailevani kyseisen merkin tuotantoa. No kun ne on niin kalliita.

Tykkään H&M:stä. No oho :O Ei mulla olekaan ku ehkä 75% vaatteista kyseisestä puljusta, joko kirpparin kautta tai suoraan. Niin ja mun on ihan pakko saada tommonen röyhelömekko, parka, nahkalegginssit ja collegepaidan ja minihameen yhdistelmä. Toi pallokuviopaita mulla siis jo on :D


Tykkään mustavalkoisuudesta.Sen kyllä huomas tänään vaatekaappejani järjestellessä. No on mulla nykyään sentään pari väripilkkuakin siellä joukossa. Ja haluaisin Robynin kasvot ja ihon, kiitos.



Tykkään myös shokkiväreistä, Eminemistä, hiphopista, Imagesta, Kellan Lutzista ja miehestä, joka näyttää Alexander Stubbin ja Jyrki Kataisen rakkauden hedelmältä. Tuota viimeistä en allekirjoita.
Jep, tuo kuvajuttu nyt ei vielä oikein avannut porttia kuolemaatomaan tyylikkyyteen. Niinpä selailin tästä koneelta vanhoja kuvia ja otin esille asut, joista pidän erityisesti.





















Huomasitteko joitakin yhdistäviä tekijöitä? Minä huomasin ainakin sukkikset, T-paidat, mustan värin, tietynlaisen rentouden ja ehkä (?) hieman yllättävät yhdistelmät. Myös vyötärö oli aika hyvin esillä suurimmassa osassa asuista.



Sitten niitä kauhistus-asuja. Näitä löytyi yllättävän vähän! Joku itsesensuuri on sentään ollut siinä, että mitä asuja kuvataan ja mitä ei... Naurakaa! (Tai vaihtoehtoisesti itkekää.)







Miten noi hiukset VOI näyttää noin hirveiltä? Ja onko nuo kauluspaidan kaulukset tuossa... kyllä vain.






Yhteistä kaikissa asuissa on muuten se, että jokaisen lähtökohtana oli käyttää jotain vähälle käytölle jäänyttä vaatekappaletta tai pahimmissa tapauksissa montaa sellaista. Niinpä niin, yleensä ne jäävät sinne kaaapin perukoille SYYSTÄ.
En nyt tullut oikein hullua hurskaammaksi tämän tyylini suhteen. Sukkisrakkauteni oli kyllä tiedossa jo ennestään :D Mitäs mieltä lukijat on? Tyyliasioista yleensäkin ja tietenkin siitä tärkeimmästä, eli MINUSTA, ja minun tyylistäni :P

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulle tuli tosta viimesestä kauhistus-asukuvasta ysikytluku. En tiiä miks. Mutta noi korkee vyötäröiset hameet on kivoja ja ne sopii sulle. Ja pah, ei mitään tiettyä tyyliä tarvii olla, se on just parasta saada vaihella sitä päivittäin. :P -A.Y.

Sitron kirjoitti...

Minä huomasin että sulla on samanlaiset magneettivarpaat kun mulla! :D Ne selkeesti hakeutuu aina lähemmäs toisiaan. Mies aina ihmettelee kun seison varpaat lähellä toisiaan. :D

MOENDE kirjoitti...

A.Y. Ootko unohtanu sun blogger-tunnuksen salasanan vai mikset kommentoi sillä? :D Mut joo, toi farkkutakki ja T-paita mekon alla sen 90-lukumaisuuden varmaan tekee :)

Sitron: No aijaa! Kaiken kukkuraksi mä jopa KÄVELEN tollee varpaat sisälle päin... Ei tarvi ihmetellä, miks polvet on niin kipeät aina. Pienenä mun isäpuoli aina välillä huomautti aiheesta ja yritin korjata sitä, mutta nykyään kävelen kyllä aina ihan miten sattuu. Eli siis jalat sisällepäin kääntyneinä :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä en jaksa koskaan kirjautua tohon sisään, niin laittelen sit vaan anonyymisti näitä kommentteja. :D