lauantai 30. lokakuuta 2010

Syysloma

Tiiättekö että oon tässä viimeiset kaks tuntia yrittäny lisätä kuvia, mutta ei onnistu. No ei sitten, kyl mä selviän ilman kuviakin perkele. (Siitäs sait Blogger!)

Mun syysloma vetelee viimeisiään, eikä harmita yhtään. Se oli nimittäin aika paska. Mun piti bilettää ja pitää hauskaa, tehdä kaikkee hyödyllistä, olla tuhlaamatta rahaa ja levätä. Kaikki meni just toisinpäin, hah, ette ehkä yllättyny.

En jaksa valittaa ihan hirveesti, mut sanonpahan vaan, etten tehny mitään muuta ku palelin koko loman mun porukoiden jäätävän kylmässä hökkelissä. Ja nyt oon sit tosi kipee. Ihan oikeasti. On niin huono olo ettei pitkään aikaan. Just nyt ku pitäis olla ihan voimissaan.



Olin myös aika harvinaisen tyylikäs koko loman. Ekan viikonlopun ajan näytin ehkä vielä lähestulkoon ihmiseltä, mutta Suonenjoella repsahdin ja käytin viis päivää putkeen collegehousuja ja hupparia, joiden alla oli noin miljoona kerrosta kaikkee lämmittävää.




Loma olis ollut tosi paska ilman tätä. Nimittäin nyt mun heppa on täällä, jei! On se hevosenomistajan elämä ihanaa, varsinkin tänään ku pyöräilin kaatosateessa kurkku kipeenä ja kuumeessa tallille lastenpyörällä, jossa toimi vaan ykkösvaihde. Ihanaa oli sitkuttaa sillä menemään, eteninkin ehkä 100 metriä minuutisssa.

Tää päivä oli muutenkin erittäin syvältä. En olis millään jaksanu herätä aamulla, mutta kampesin jollain ennestään tuntemattomalla tahdonvoimalla itseni sängystä. Vain päästäkseni istumaan kuudeksi tunniksi ja kuuntelemaan ennestään tuttuja asioita. Sitten menin kauppaan ja keräsin vaikka mitä ostoksia tajutakseni kassalla, ettei mulla oo pankkikorttia mukana. Kiva kassatäti kuitenkin laittoi ostokseni sivuun siksi ajaksi kun hakisin korttini. Mutta sitäpä ei löytynytkään. SE ON HÄVINNYT. Vittu. Nyt mulla on hirveen huono omatunto kun en hakenu niitä ostoksia, mut ku ei mulla ollu yhtään käteistä! Voi nyyh.

Mun muuten piti tehä vaikka mitä postauksia loman ajaks, mut en jotenkin saanu aikaseks vaikka mulla oli ne luonnokset valmiina ja vaikka mitä. Ja nytkin mulla on tän lisäks kolme ideaa valmiina, mut ku niitä hemmetin kuvia ei saa tähän, niin en voi kirjottaa niitä. Plääh plääh.

Kukaan ei oo muuten pitkään aikaan kommentoinu! Oikeen odotin tän pitkän tauon aikana et joku kommentois että "Elli missä olet? En voi elää jos en saa lukea joka päivä valitustasi.", mutta ei. EI MITÄÄN.

Hävetkää.

2 kommenttia:

Sitron kirjoitti...

Mulla oli hei oikeesti ikävä! :D

MOENDE kirjoitti...

Ihanaa! <3 Pelastit päiväni, tai siis yö nyt jo on. On kaikilla muillakin kuitenkin ollu, ne ei vaan kehtaa myöntää sitä ;D