torstai 21. lokakuuta 2010

Tequila Sunrise

Eilen käytiin koulun opintomatkalla Oulun kaupunginteatterissa katsastamassa näytelmä nimeltä Katsastus. (katsastamassa katsastus... Eikö ollutkin hirvittävän hauska juttu?) Näytelmä ei ollut ihan minun makuuni, mutta kyllä se ihan katsomisen arvoinen oli. Ja teatterissa on aina upeaa.


Nää kuvat on taas todella surkeita, sorii.



Illalla mentiin sitten taas vaihteeksi Arizonaan. Huh huh. Join tequilaa ensimmäistä kertaa elämässäni. Ei ehkä tarvitse sanoa enempää? Mutta kivaa oli. Ja meillä oli jatkot täällä mun huoneenpuolikkaassa. Kuvitelkaa kaksi melko humalaista tyttöä nukkumassa lattialla patjalla lusikka-asennossa, yksi sammunut poika käpertyneenä mun kirjastokirjojen keskelle ja kaks randomia ysikakkospoikaa istumassa vaivautuneena mun sängyllä. Oli aika hemmetin kova meno! Tänään on sitten ollut aika mielenkiintoista, ihmiset kun jättivät jälkeensä esimerkiksi takkinsa, piilolinssinsä ja jopa itsensä. Naapurihuoneen asukkailla oli ainakin hauskaa ja maineeni eikun kasvaa! Hieno homma.
Tänään on mun syysloman eka päivä, tää on menny aika puhtaasti loikoillessa. Katoin tänään Haikein terveisin - leffan, mikä oli ihan ihana, mutta ei kuitenkaan mitään klassikkoainesta ja Bandidaksen, joka oli niin huono, että nukahdettiin Jeminan kanssa kumpikin sohvalle sitä katsoessa. Huomenna nokka kohti Jyväskylää!

Ei kommentteja: