tiistai 19. lokakuuta 2010

Where is Neverland?

Minulla on KRIISI. Tajusin, että täytän 101 päivän päästä 20 vuotta. Ja kyllä, minun maailmassani se on maailmanloppu, koska en haluahaluahalua olla niin vanha. Siis eihän 20-vuotias vanha ole, mutta kun se tarkoittaa teinivuosien loppumista ja aikuiseksi kasvamista ja sitä, että ikäni alkaa kakkosella. Kyseessä on siis merkittävä ikä, johon mennessä olisi varmaan pitänyt saavuttaa elämässä edes jotakin. Plääh.




Korostaakseni teinimäisyyttäni olen sisustanut huonettani julisteilla ja kuvilla, olisin laittanut enemmänkin, mutta sinitarra loppui, eikä minulla ollut varaa ostaa lisää.



Olen köyhä, saamaton ja pian myös vanha. Ja mun naama on ihan kauheessa kunnossa, se on yhtäaikaa täynnä jotain epämääräisiä näppylöitä, kuivan hilseileviä kohtia ja RYPPYJÄ. Apua, en saa henkeä, missä se paperipussi on... Huaah. Olen siis vanha.


P.S. Mutta en köyhä! Valitin naamakirjassa köyhyyttäni ja mummo laitto mun tilille rahaa :D Oon kyllä niin hemmoteltu kakara, että ei oo toista.

Ei kommentteja: